he getsie bah zeg...wat ontzettend naar...

sterkte...weet even niks anders te zeggen..
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Maris schreef:Je moet eerst weten wat er aan de hand is , voordat je gericht er wat aan kan proberen te doen.
April/ mei dan begint , dacht ik , het pollenseizoen voor grassen. Vorig jaar september was ze toen ook aan het hoofdschudden ?
Heeft ze ook neusuitvloeiing ? Probeert ze haar neus overal aan te wrijven ?
Op stal dus ook last ?
Zijn haar tanden wel helemaal in orde ?
Inoterry schreef:Heeft de DA ook de tanden gecontroleerd? Heeft hij de rug/hals gecontroleerd? Ligt het zadel goed? Zoals je het beschrijft klinkt het me eerder als pijnklachten dan als zonne-allergie.
ellepel schreef:washiya:
als jouw veearst weet dat het van het zonlicht kotm zou je misschien ook die oogdruppels kunnen proberen waar ze de laatste tijd wel goede resultata mee boeken met headshakers.
[VN] Onderzoekers doen ontdekking op gebied van Headshaking
vraag er es naar bij je veearts?
Maris schreef:oei prednisolon ?!! Maar daarmee pak je de oorzaak toch niet aan ? Of heb ik een heel verhaal van wat hieraan vooraf ging gemist ?
Amanda schreef:Waarom niet meteen een allergietest doen?
Dat heb ik met Jim ook gedaan en na 4 weken was hij weer van de prednisolon af.
Is alleen maar troep wat je er in stopt.
Natuurlijk, nodig is nodig. Maar het is symptoombestrijding. Dan kun je toch beter meteen doorzoeken naar de oorzaak?
Ukster schreef:iemand uit dit topic heeft mij een keer een nummer gegeven van een vrouw die hetzelfde doet als laarakkers..wie was dit ook alweeeeeer?
mijn pony schud en jukt nog steeds. heeft laaatste tijd ook erg last van druipoogjes..
hij doet het swinters, zomers, met/zonder regen,met/zonder halster hoofdstel, met wandelen en rijden.
singasong schreef:Ukster schreef:iemand uit dit topic heeft mij een keer een nummer gegeven van een vrouw die hetzelfde doet als laarakkers..wie was dit ook alweeeeeer?
mijn pony schud en jukt nog steeds. heeft laaatste tijd ook erg last van druipoogjes..
hij doet het swinters, zomers, met/zonder regen,met/zonder halster hoofdstel, met wandelen en rijden.
Weet niet of ik dat was maar mijn therapeute werkt op dezelfde manier.