Weet niet of ik dit had kunnen betalen zonder de verzekering......

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:Ben aan het shoppen in China.Minimale afnamen van pergolide is 1 gram.Er bestaan digitale weegschaaltjes die wegen vanaf 0,001 gram.1 mg dus.
Ieniminie hoeveelheden dus....
Ben benieuwd wat het kost.Met 1 gram kan ik dus ongeveer drie jaar mijn paard behandelen.
Eens kijken wat dat kost.Krijgt hij twee piepkleine korreltjes per dag.
Ben ook benieuwd wat voor winstmarge erop zit...vind het helemaal niet erg dat mensen geld verdienen maar dat graaien hoeft nu ook weer niet.
ohjajoh6 schreef:Ja en met dat accepteren daar kan ik nu net niets mee... Wij hollanders zijn net makke melkkoeien, er zou toch iets aan te doen moeten zijn als we allemaal samen spannen ofzo...
Jannepauli schreef:ohjajoh6 schreef:Ja en met dat accepteren daar kan ik nu net niets mee... Wij hollanders zijn net makke melkkoeien, er zou toch iets aan te doen moeten zijn als we allemaal samen spannen ofzo...
Als je de eerdere topics gevolgd zou hebben, dan zou je weten dat er al van alles geprobeerd is. En niet alleen in Nederland, het is een wereldwijd probleem.
Jannepauli schreef:ohjajoh6 schreef:Ja en met dat accepteren daar kan ik nu net niets mee... Wij hollanders zijn net makke melkkoeien, er zou toch iets aan te doen moeten zijn als we allemaal samen spannen ofzo...
Als je de eerdere topics gevolgd zou hebben, dan zou je weten dat er al van alles geprobeerd is. En niet alleen in Nederland, het is een wereldwijd probleem.