Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Joto schreef:En waar halen jullie die boett kappen weg? Hier in de buurt zijn ze namelijk ontvindbaar!
Ben net weer 30 euries kwijt aan een kap (Zonder oren), maar wel met bont afgewerkt, of met oren en zonder bont.. zonder bont is geen optie merrie is erg gevoel op haar hoofd, zelfs van bont krijgt ze nog eens plekkies.
Ben benieuwd hoe dit gaat.. Ik geef hem 3 weken, moeders 2.. Dus als ze hem weer sloopt ga ik zelf met een oude kapotte exceemdeken knutselen..
IndianaJones schreef:ooow nog een keer ikke hier. Morgen naar Epplejeck, Rambo Sweet Itch kopen, maar weet nog steeds niet welke maat ik moet meenemen.
HELLPPPP![]()
Van m'n Pagony Eczema heb ik een maat 195 !!
tamary schreef:Hier misschien iemand die een plekje voor mij heeft/weet?
Ik zit met een paard wat met spoed moet verhuizen ivm exceem op huidige weiland. Ik mag van de boer geen stuk afzetten en hooi voeren. Vorig jaar kon dat nog wel en met hooi van ander land (geen kunstmest) was hij toen binnen een week geheel jeukvrij. Ik zit dus nu erg omhoog, omdat ik hem dus niet fatsoenlijk van zijn jeuk af kan helpen waar hij nu staat. Boer stelt dat er niks aan de hand is met mijn paard (schuurplekken staan handgroot op de hals)
Iemand een plekje waar ik wel rustig hooi kan voeren (betaal er notabene voor waar ik nu sta) en mijn eigen gang kan gaan? Ik heb alleen een fiets en zoek dus in de driehoek Ruinen, Uffelte, Dwingeloo (woon zelf in Ansen)