lientjeds schreef:oei mirgino, da's helemaal niet leuk, als je een paard koopt dat dan vrij snel zulke ernstige gedragsproblemen heeft.
Hopelijk raakt alles vrij snel opgelost.
Ik heb thuis dus enkele "testjes" met Flinte gedaan, aan de longe op halster met neusnetje en met kap, met kopstuk met neusnetje en dan met kap.
De kap geeft weinig verschil, het neusnetje is een ganse verbetering, maar echt weg weg is het niet.
Ik heb contact opgenomen met faculteit Diergeneeskunde Unief Gent, er is een prof die hem in deze materie ah verdiepen is, maar hij is in verlof tot 31/8. Dus tot dan is het even tandenbijten, en k hoop zo dat hij een klein mirakel kan realiseren!
thanks, ik hou dit in mijn achterhoofd
ik ben nu met medicatie bezig en we lopen bij Visdonk,over 4 weken verslag uitbrengen en dan zien we verder.
en met neuskap maakt nu nog geen verschil,met longeren
loopt hij met neus over de grond gaat zwaar ademen /snuiven en geeft dan een gilletje en slaat een voorbeen uit en springt naar voren
hij staat 24 uur met vliegenkap met oren en neusflap en om 8 uur s`ochtends als ik hem pak staat hij met 1 hangend oor hoofd iets scheef als ik hem vastpak en aanklip
en met meelopen gaat hij met neus over de grond en geeft dan een gilletje en gooit z`n hoofd omhoog
met poetsen doet hij dat ook,zijn neus irriteert hem maar zijn slijmvlies is normaal heeft geen uitvloeing,alles ziet er van binnen perfect uit.
het is nu te warm om weer te longeren,maar wil dit weer proberen met de pollenkap
helaas hebben beide DA geen goede verwachting,maar ik blijf nog even doorzoeken.