Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blizzart schreef:Weet iemand of er eczeem hals bestaat die niet over hoofd hoef te doen
Zucchero schreef:Beste allemaal,
Is er hier iemand die ervaring heeft bij gebruik van het volgende middel bij SME?
[ [url=m/rO6bsv.jpg]Afbeelding[/url] ]
De nood is erg hoog! Alvast super bedankt voor jullie reacties.
Zucchero schreef:Beste allemaal,
Is er hier iemand die ervaring heeft bij gebruik van het volgende middel bij SME?
hamsterfan schreef:Zucchero schreef:Beste allemaal,
Ik vind deze heel prettig, gebruik hem graag in combinatie met de shampoo die ze hebben van dezelfde lijn. De spray is zonde van je geld, maar de lotion en de shampoo zijn echt top!
Muze schreef:Even onder m’n steen vandaan..
Wat doen jullie met lange manen en lange voorpluk als je toch een ( in mijn geval minimale) jeukerd hebt?
Vlechten, losse vlechtjes hengstenvlecht of los?
Mijne is soms licht kriebelig bij z’n oren , soms iets onder z’n manen bij de manenkam en de staartwortel. Er is niet echt iets kapot, t kan ook door het verharen komen.
Zonnebloem92 schreef:Ik heb sinds 5 weken een PRE en ik merk dat hij zijn staart schuurt in stal. Nu wil ik uiteraard de oorzaak achterhalen en behandelen maar waar te beginnen? Vind het ook zonde om 250 euro aan allerlei supplementen uit te geven die wellicht niet werke.
FenixJL schreef:Heey iedereen!
Graag wilde ik mijn ervaring delen met zomereczeem!
Ik heb eindelijk iets gevonden wat helpt voor mijn paard met zomereczeem! We gebruiken het nu 2 jaar en tot nu toe heeft hij nog niet geschuurd.
Het gaat om het product cool 4 horses (brokjes).
Die geef je bij het voer.
Hij is nu 11 jaar en het begon vanaf zijn 3 jaar dus we zijn een aantal jaar verder en heel veel producten en behandelingen!
En dit is het enigste wat hielp voor hem..
Het eerste jaar kon hij zelfs zonder eczeem deken de wei op.
Terwijl dat hiervoor echt geen doen was. Hij heeft hem jaren op moeten hebben in de zomer.
Het is zo vermoeiend om iets te vinden tegen zomereczeem.
Heb zelf vaak genoeg met me handen in het haar gezeten als meneer zich weer tot bloedens toe had open geschuurd.
Hopelijk heeft iemand hier wat aan!
Oja en het is zeker niet gesponsord of wat dan ook.
Liefs
BillyJ schreef:Enige aanraders voor een LICHT exceemdeken voor een dikbillige, breedborstige quarter heer.
Onder een rambo sweet itch staat hij echt te zweten van jewelste in de zomer, dus iemand ervaring met een lichter deken?
Ga straks ook even het topic doorspitten, maar ik vraag het alvast even