Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:Sterkte SR met het nemen van je beslissing!
Ik denk dat je het wel al weet. Het is het beste voor Fiek.
Mosh schreef:Per 100kg gewicht van het paard 2kg Masters Seniores per dag.
600kg = 12kg per dag.
Het leek mij ook bizar veel. Maar het staat toch echt op de zak.. Duur grapje dan ook trouwens!
geerke schreef:jee SR@....wat rot toch![]()
Ik weet het niet hoor....zo ziek en pas 12 jaar oud.Wat voor toekomst geeft dat?
Heel moeilijk...![]()
Ik kreeg vandaag een rolling....twee dozen prascend,258 euro.![]()
Voor 120 dagen dus.
Na de paarden worden het echt cavia's kan ik jullie verzekeren...
Mosh schreef:Ik zag dat dit Masters is in plaats van Subli. Maargoed ik vind 6kg ook nog veel als je bedenkt dat hij dan 9 kilo per dag krijgt. Ik begin gewoon met 2kg, eerst maar eens kijken wat het doet.
De Speedibeet vind 'ie vies..
Dat is een serieuze rekening geerke!
SuperRoos schreef:Dankjewel voor jullie lieve berichten..
Fiek heeft donderdag dus een flinke spuit van de DA gehad en deze lijkt hem langer te helpen dan verwacht..
Hij heeft vandaag genoten van de zon, hij loopt weer aardig... Heeft dus even een enorme opleving en zo lang hij laat zien dat hij wat kan genieten van het leven is het prima..
Als dit weg is, zoals hij donderdag avond heel even liet zien, dan is de beslissing bij zo'n volgende situatie snel gemaakt..
Het is zo lastig.. Ik had echt verwacht hem gisteren te laten gaan, maar nu laat hij weer even zo duidelijk zien dat hij nog kan genieten van wat kleine dingen..
Ik weet zeker dat hij het me duidelijk maakt als het echt zijn tijd is.. (heb dit ook met da en derden overlegt zodat ik zeker weet dat het niet mijn tunnelvisie is die dit wilt zien...)
Jessix schreef:SR, ook ik ben er van overtuigd dat mijn paard die beslissing wel voor me maakt. Dat er een moment komt dat hij het opgeeft en zijn levenslust is verdwenen. Een moment waarop ik zal weten dat het nu genoeg is. En dan is het vroeg genoeg. Ik zal hem helpen sterven, maar tot die tijd zal ik hem helpen leven. Fijn dat hij een goede dag heeft gehad vandaag. Ik hoop zo dat er nog veel meer goede dagen voor jullie komen.