Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
p_ponypaard schreef:nouja hij eet nu zijn voer wel op maar tijdens het kauwen kruimeld hij nogal... en wil gewoon zeker weten dat hij het binnen krijgt...... jens is een haflinger en weegt tussen de 500/600 kilo.... ik ben op advies van mijn dierenarts met 0,25 mg begonnen en overlegt des tijds dat als ik het gevoel had dat het slechter ging meer kon gaan geven... heb half jaar geleden dus een half tebletje bij gedaan..... voor mij voelt het gewoon hoe meer ik hem ga geven..... hoe meer ik opgeef.... omdat ik ook veel lees over dat je het niet lang kunt voeren enzo ivm de bijwerkingen.....
ik rij jens trouwens nu met cavallo's met gel zooltjes der in (reneagdes gehad maar kunnen geen zooltjes in)
Indy1990 schreef:Ik laat ze dus na elke scheerbeurt slijpen... En zelfs nieuwe messen, na 1 keer bot. En ik weet: veel oliën, messen niet te strak, vacht schoon, apparaat goed schoon. Maar goed, ben er nu klaar mee en heb een andere. Maar dacht dat het misschien door het vachtje kwam... Scheer denk ik 5 keer per jaar.