Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Breghje schreef:Ik heb een Amigo regendeken, zijn daar misschien losse halsdelen voor te verkrijgen, of is de QHP onder de Amigo een betere oplossing?
Haar RSIH moet ik nog steeds maken, die is te smal op de boeg voor haar. Gaat overigens vandaag de was in en MP op, dus mocht iemand interesse hebben -> de vorige keer was er interesse, maar blijkbaar wil men zo'n deken voor niks hebben.. enikbenwelgoedmaarniegeknatuurlijk
Breghje schreef:Ik heb een Amigo regendeken, zijn daar misschien losse halsdelen voor te verkrijgen, of is de QHP onder de Amigo een betere oplossing?
Haar RSIH moet ik nog steeds maken, die is te smal op de boeg voor haar. Gaat overigens vandaag de was in en MP op, dus mocht iemand interesse hebben -> de vorige keer was er interesse, maar blijkbaar wil men zo'n deken voor niks hebben.. enikbenwelgoedmaarniegeknatuurlijk
opisop_shop schreef:stalgenoot heeft haar eczemer het hele jaar rond onder eczeemdeken, dat heeft imo echter geen nut; als je paard anders ook in de winter schuurt is er denk ik meer aan de hand dan enkel eczeem
Sanet schreef:Die onderdeken van de RSIH, die regendeken, valt wel vrij krap vond ik. Qua lengte niet, maar qua ruimte voor bij de boeg wel. Ik krijg hem dus wel vast. Maar eigenlijk moet het klittenband 1 slag groter gemaakt. Dus waar nu het klittenband zit eigenlijk nog zo'n ruimte. Dat moet ik eigenlijk wel even regelen voordat het echt nodig is.
Ik ga de staleigenaren niet vragen of ze elke dag Syb haar deken op en af willen doen, dat is namelijk niet echt standaard bij ons. Dus als ze met een deken op staat, dan staat ze met zo'n deken op. Ik woon net iets meer dan 15 minuten met de auto vanaf stal, dus vlieg ook niet 4x per dag naar stal om de deken op en/of af te doen en het ligt ook niet op de route richting werk (eigenlijk precies de andere kant op), dus dat is ook geen optie voor mij.
Ik zou het gewoon doodzonde vinden dat mensen hun paard vrij fatsoenlijk door de zomer heen gekregen hebben, en dan aan het eind toch nog de mist in gaan, omdat de deken er te vroeg vanaf gehaald wordt...
Die geniepige krengen zijn dan misschien slechte vliegers en alles, maar als ze hun kans schoonzien, dan zijn ze er ineens weer hoor...Etterbakken.