Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:ik heb even gezocht maar vond er niet veel over,wel over glucobalance maar niet wat het doet bij cushing.
Gebruikt een van jullie glucobalance bij jullie cushing paard?En doet het wat?
cynthiar schreef:Hij is verder niet misselijk, eet goed.
En vorige week is hij naar de tandarts geweest, dus dat is ook goed.
kimmie261 schreef:ik weet het ook niet,ik geef de pil met laatste ronde afvoeren,heb hem 1x eerder gegeven,maar toen wilde hij savonds niet meer eten,maar kwijlen deed hij toen niet...
overigens is gambit echt wel weer de oude aan het worden,zijn ogen staan weer op zijn gambits,en hij is wer zo vervelend als dat ie groot is
Nefertarie schreef:Hey eiber!
Mooi verhaal om te lezen. Jou paard is net zo oud als de mijne.... ook nog zo jong...
Heb je foto's van je paard? Vind ik altijd wel leuk om te zien.
Rij jij er nog op?
petitparis schreef:eiber: idd wel vreemd dat die holistische arts wel een verdachte hypofyse "meet"/vermoed maar dan niet op Cushing komt. Dat de lever slecht is, is niet moeilijk. Van zodra een paard ergens pijn lijdt of in orde is stijgen de leverwaardes en wordt de lever extra belast.
Blij te horen dat de behandeling bij jou paard zo goed helpt.
petitparis schreef:Gambit ziet er idd levendig en ondeugend uit. Is hij volledig geschoren? (kleurverschi lichaam en hoofd)
vandaag bij apotheek geweest en DA mag permax voorschrijven en dan kost het 75 euro voor een doos van 100 pillen. Alleen nu ik naar de werking en vooral bijwerkingen van pergolide kijk weet ik toch niet of het zo'n geweldig idee is om het te proberen, gezien ik het toedienen en opvolgen dan op mij moet nemen. Ik ga mijn DA ook eens om raad vragen...