Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_sharona_ schreef:http://www.ej.nl/paard/dekens-toebehore ... _5949.html
Deze bedoel je MelissaV?
Ik liet me bij deze deken tegenhouden omdat er eerst staat vliegendeken. Had inderdaad daaronder wel gelezen dat hij ook voor eczemers is maar ik twijfelde. Maar goede optie dus? En de pasvorm, valt ie normal qua maat? Van de pagony moet ik namelijk altijd een 185 hebben maar mijn merrie zit een beetje tussen de 175 en 185 in.
maralyn schreef:Ook geschikt voor brede borst en hals?
Zodra er ook maar een stukje open staat waar dazen in kunnen is het mis.
Wij gaan deze zomer een koeienmiddel proberen. Boer met ze paarden gebruikt t ook en verbaasd zich over hoe t werkt.
Vraag me niet om de naam. Zou t niet weten hoe het heet.
BopjeBo schreef:Ik heb ook interesse om 'pour on' voor koeien te proberen voor m'n paarden. Maar ik heb ooit eens ergens gehoord dat het niet geschikt is voor op paarden. Weet iemand hier iets over, want een paard is geen koe. Heb ook geen idee meer waar ik dat gehoord heb maar voordat je een onnodig risico neemt...
MelissaV schreef:De Horse gear vind ik stoeibestendiger, deze heeft al 1 seizoen overleefd, mijn Rambo was in 3 stukken na een half seizoen. Mijn merrie past qua overige dekens allee quarter dekens dus vind deze wel geschikt voor een wat bredere borst. Zal vanmiddag eens een foto zoeken met de deken op
DebbieNL schreef:MarloesNatje schreef:
Ik heb die lichgrijze van master besteld, krijg hem vandaag binnen.. ben ook benieuwd.
Heb al een rambo maar mijn paard staat zich dood te zweten onder dat ding in de hetere dagen.
Ze is geen zware eczemer maar zou haar graag elk beetje jeuk besparen dus hoop dat dit deken fijner is voor dr!