Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frederieke_ schreef:ja maar van een koortslip kan je niet doodgaan, verlammen of dood geboren kinders krijgen.
Dribbelkont schreef:de l-lysine VAN GROENE OSSkan je dat uit voorzorg gaan voeren WEET IEMAND DAAR EEN ANTWOORDT OP????
Frederieke_ schreef:rowo schreef:Mensen volgens mij zitten jullie mekaar gek te maken.
Om even weer de vergelijking met de mens erbij te halen; als iemand die wel eens een koortslip gehad heeft, dit op een moment niet heeft, besmet die ook geen anderen. En volgens mij geldt voor een paard hetzelfde!
ja maar van een koortslip kan je niet doodgaan, verlammen of dood geboren kinders krijgen.
Waves schreef:Dribbelkont schreef:de l-lysine VAN GROENE OSSkan je dat uit voorzorg gaan voeren WEET IEMAND DAAR EEN ANTWOORDT OP????
Geen paniek! Je hoeft niet te schreeuwen of je spellingscontrole gelijk uit te zetten.![]()
Je kan lysine geven.
BullyCotton schreef:Is het niet handig om een overzicht te maken van het virus? Dus: álle symptonen van begin tot eind opeeb rij zetten, een goed overzicht van het verloop van het virus. Àllemanieren van soorten besmettingen op een rijtje. En ook de gevolgen, dus stelje paard geneest, wat kan er in de toekomst nog opspelen van genezen besmette paarden.(plasproblemen bv.)
En ook wat info over dragers vanhet virus, inhoeverre zij nog besmettelijk zijn.
Dit in een centraaltopic zetten, dat zou een hoop veelgestelde vragen/paniek/gediscusseer stoppen
_R_G_ schreef:Mayling27 schreef:Super _R_G_
Dankje!
Kun jij mij ook vertellen of deze site zichzelf up-to-date houdt?
Dan weet ik dat ik ander rij-leden deze site kan geven, dat ze het in de gate kunnen houden.
Volgens mij is die door een bokker gemaakt, dus zodra zij het aanpast zie je het