Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petitparis schreef:Abler is omeprazole en je hebt het in korrels, tablet of pastavorm.
7tubes is onvoldoende om maagzweren te behandelen, je kan je geld bijna even goed weggooien. We spreken over minimaal 6weken behandelen incl afbouwen voor een geod resultaat. Langer en langzaam afbouwen is beter op lange termijn.
Coentjuh schreef:Bedankt voor de info. Dit is dus eigenlijk hetzelfde als de Gastrogard. Bijna iedereen gebruikt de korrels als ik zo een beetje lees. Hoeveel geven jullie je paard? Die van mij is zo n 500 kg. Hij zal over een aantal mnd wel verhuizen van pensionstal naar paarden-bij-huis waar ik uiteindelijk richting een soort van paddock paradise toe wil, dus hopelijk brengt dat wat rust voor hem.
MightyJoe schreef:Coentjuh schreef:Bedankt voor de info. Dit is dus eigenlijk hetzelfde als de Gastrogard. Bijna iedereen gebruikt de korrels als ik zo een beetje lees. Hoeveel geven jullie je paard? Die van mij is zo n 500 kg. Hij zal over een aantal mnd wel verhuizen van pensionstal naar paarden-bij-huis waar ik uiteindelijk richting een soort van paddock paradise toe wil, dus hopelijk brengt dat wat rust voor hem.
Bij mijn paard van +- 550 kg deed ik het zo:
28 dagen 4 zakjes
10 dagen 3 zakjes
10 dagen 2 zakjes
10 dagen 1 zakje
Ik zag dat je het nu ook in grootverpakking kan kopen. Ook wel handig. Had steeds zoveel troep en die lege zakjes overal liggen
Nathiie schreef:Ik geef als supplement Ekygard aan mijn paard. Dit ter voorkomen van maagzweren. Aangezien mijn merrie snel last heeft van stress, kreeg ik dit als advies.