Ken mijn eigen paard toch het beste. Er zat gewoon vocht in, dat heeft ze normaal nooit.
Geen vieze ogen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperRoos schreef:Fiek is in de ochtend erg slecht. Middag en avond is hij veel beter te pas..
Past veel meer bij artrose achtige klachten in mijn ogen dus als de hoef genezen is, en het is dan nog slecht, dan dus toch een keer een foto maken..
Hij was van de week in de bak bij mijn verzorgster wel vrolijk geweest.. Maar dat is een lekkere zacht en vochtige ondergrond..
Dimple schreef:Ik zit nog wel eens te denken wat die verhoogde eosinofielen te betekenen hadden uit het 1e bloedonderzoek. Niks verhoogd, alleen dat.
Ervaringen hier zijn dat je met 6 weken pas kan zeggen of de pracend aanslaat. Maar tot nu toe merk ik er niks van.............zowel niet negatief als positief.
Dimple schreef:Wat voor mij de hoofdlijn was om haar verder te laten onderzoeken was echt de lusteloosheid, niet willen werken, terwijl het daarvoor een hete merrie was.
Wat kan het anders zijn? Ik vertrouw mijn DA echt volkomen en hij kent haar ook al langer en dit was wat hem opviel:
Dikkere vacht dan anders, bolle buik, afnemende bespiering op de rug, slecht herstel van werk.
Zinzi_jewel schreef:Boehoe, paard ging goed op de MP.
Maar ze is zeker IR, twijfel cushing.
Maar nu de muggen komen, manenkam toch al weer gezwollen :,-(
Dimple schreef:Bij een verhoging van de eosinofielen denk je als eerste aan ontstekingen. Deze worden meestal veroorzaakt door parasieten c.q. wormen.Ik zit nog wel eens te denken wat die verhoogde eosinofielen te betekenen hadden uit het 1e bloedonderzoek. Niks verhoogd, alleen dat.
Ervaringen hier zijn dat je met 6 weken pas kan zeggen of de pracend aanslaat. Maar tot nu toe merk ik er niks van.............zowel niet negatief als positief.