Femke_Tweety schreef:Hmm, ik zou hem kunnen gebruiken.
Maar gezien dit je allereerste post ever op bokt is, laat ik het toch maar gaan.
Tweet heeft het lang goed gedaan. Ik begin nu wel wat kleine dingetjes aan hem te zien.
Even afwachten of het weer wegtrekt (ik kijk het altijd een paar dagen aan.)
Mocht het niet wegtrekken, dan moet ik weer langzaamaan richting onderhoudsdosering.
Hoi Femke,
Ik snap je bezorgdheid, ik ben inderdaad niet actief op bokt maar volg het forum wel. Afgelopen jaar heeft mijn paard erg last gehad van maagzweren, waardoor ik dit forum ben gaan volgen en abler ben gaan gebruiken. Helaas heb ik mijn paard afgelopen zomer in moeten laten slapen en heb ik dus nog een abler stable pack op overschot. Omdat ik zelf weet hoe vervelend het is als je moet wachten op je bestelling en je ziet dat je paard pijn heeft, en omdat er regelmatig berichten voorbij komen van mensen die omhoog zitten omdat hun bestelling te laat wordt geleverd, heb ik besloten om een boktaccount aan te maken om mijn abler stable pack spuit aan te bieden. Ik heb er zelf helaas niks meer aan en hopelijk kan ik iemand hiermee uit de brand helpen. Het is een volledig nieuwe spuit, houdbaar tot 11/2017.
Groetjes Sabrina