Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melody94 schreef:@ schaapje Mijn merrie heeft naast een aantal paarden gestaan. Maar geen heeft het overgenomen. Als het stalklimaat goed is dan is er niets aan de hand. Maar als je van de omgeving negativiteit voelt moet je je afvragen of je daar wel tegen kan. Je moet wel sterk in je schoenen staan. Ze zullen je proberen over te halen een band om te doen, hem weg willen 'halen', bij zijn plek. En je moet jezelf afvragen of jijzelf je er niet aan gaat iriteren. Je moet het echt accepteren.
schaapie18 schreef:Hij is nog nooit onderzocht op maagzweren zou dat een optie zijn?
snoopydogy schreef:hoi hoi
ik ben niuewe hier in het topic en vroeg me af of jullie mij advies konden geven
mijn paardje staat nu 24/7 buiten en doet licht luchtzuigen nu
gaat i per 1 juni snachts op stal om dat het gewoon iet gaat in de groep waar die nu in staat
en ben ik bang dat i het meer gaat doen
wat doen jullie allemaal aan het luchtzuigen iemad advies
Ren@te schreef:snoopydogy schreef:hoi hoi
ik ben niuewe hier in het topic en vroeg me af of jullie mij advies konden geven
mijn paardje staat nu 24/7 buiten en doet licht luchtzuigen nu
gaat i per 1 juni snachts op stal om dat het gewoon iet gaat in de groep waar die nu in staat
en ben ik bang dat i het meer gaat doen
wat doen jullie allemaal aan het luchtzuigen iemad advies
Je schrijft dit bericht en een uur later plaats je een advertentie dat jouw paardje met spoed weg moet.......
_Ananas_ schreef:De Havens laat weinig suikers zien op de verpakking en geen zetmeel. Zetmeel wordt omgezet in glucose en glucose is ook suiker. Eigenlijk zou je dit dus bij elkaar op moeten tellen. Van de Havens weet ik dat het zetmeel (graan = zetmeel) vrij hoog ligt. Soms nog hoger dan bij een simpele basisbrok.. Van Pavo kan je wel terugvinden op de site. Kijk ook eens op http://www.voergezond.nl daar staat de mijne op (geen luchtzuiger maar wel gevoelig op suikers) en merk veel verschil! Ze is bv ook zoveel droger op haar benen! hou bij voer wat je vergelijkt iig de suikers maar ook het zetmeel dus in de gaten.