Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mayflower schreef:Oh ja Dimple, de waardes lagen op het moment van testen op 268. Erg hoog dus.
Dimple schreef:Goh crisis joh, wat een hoge waarde! Kom ik aan met 54..........![]()
Wat was de reden om te laten testen op cushing?
Maar niet ieder paard is hetzelfde. Ze liep al langer te kwakkelen met operatie, missen van haar 2 beste vrienden, gewoon een slecht jaar voor mijn lieffie.
Hoop echt dat het snel aanslaat en ik mijn vrolijke merrie weer terug heb.
SR, hoe is het met Fiek?
JP, ben ook benieuwd naar de uitkomsten van jouw 'onderzoek'. Studeer je zelf diergeneeskunde?
Pandora2 schreef:Hier was het die '' mammoetvacht '' en het slechte verharen de reden om te testen... Ik vermoed dat dat bij Mayflower ook de reden was...dat las ik althans ergens in haar posts als ik het goed heb...
Mayflower schreef:Dus jouw merrie is van 249 naar 48 gegaan in een jaar tijd? Dat is mooi!
Maar zoals ik lees, hoeft de waarde niet perse een aanduiding te zijn hoe ziek het paard is. Blijkt nu wel idd....
Dimple schreef:Geluk bij een ongeluk dus bij jouw paard MF. Jeetje joh, anders had je het gewoon niet geweten?
Maar zijn er ook paarden die dezelfde klachten als die van mij? Lusteloos, niet willen lopen, mat etc?