Femke_Tweety schreef:Monnikspeper heeft als regelmatig voorkomende bijwerking maag/darmklachten.
Persoonlijk zou ik dat niet zo goed aandurven bij een maagpatient.
Hé dat wist ik niet. Bedankt voor de info!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petitparis schreef:ik heb zojuist besteld via een bank overschrijving. ik hoop er maar het beste van !! ik heb de pillen besteld. heb je goede ervaringen met abler ??ik heb ook via de creditcard van iemand anders besteld... Ik kan je anders ook wel wat opsturen totdat je bestelling binnen is Luckystory
estherciao schreef:ik heb bij abler de tabletten ipv korrels besteld. beetje brood erom en het gaat zo naar binnen !
Luckystory schreef:Ik wilde trouwens vandaag met die kuur beginnen.
Mijn DA zegt nu van eerst 1 week volledige dosis te geven en dan halve dosis voor een week of 7.
Ze zegt dat dat het nieuwe behandel-protocol is. (Vroeger was het 3 weken volledige dosis en 5 weken halve)
Maar hoe doen jullie het?
Lijkt jullie dat genoeg, die ene week volledige dosis?
Ik zou het mijn paard willen geven omdat hij langere tijd meermaals prednisolone heeft gekregen. Dus ik verdenk hem daardoor wel van maagproblemen. Hij geeuwt veel en blijft mager ondanks dat hij continu eten ter beschikking heeft.
Een echte stresskip vind ik hem niet. Wel een heel gevoelig paard en hij is ook nog hengst (en hij is 4,5 jaar) Maar ik denk niet dat dat er veel mee te maken heeft bij hem. Doorgaans is hij best relax.
Luckystory schreef:Ja, de bankkosten naar de Seychellen waren 70 euro (!!!) extra via een bankoverschrijving.
Dus volgende keer bestel ik toch ook met Visa. Ik had mijn bestelling netjes op tijd binnen en qua communicatie zijn ze ook vlot. Dus dan durf ik het wel aan mijn Visa te gebruiken.