Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MenteamJoey schreef:@superpony Welke vernevelaar hebben jullie?
MenteamJoey schreef:Ikzelf heb een Flexineb (Aangeschaft voor een pony met voorhoofdsholte ontsteking) en het was voor mij het aanschaffen zeker waard. Hebben eerst ook geprobeerd om het met zouttherapie te verlichten of misschien op te lossen, maar helaas was hij hier al te ziek voor.
superpony schreef:MenteamJoey schreef:Ikzelf heb een Flexineb (Aangeschaft voor een pony met voorhoofdsholte ontsteking) en het was voor mij het aanschaffen zeker waard. Hebben eerst ook geprobeerd om het met zouttherapie te verlichten of misschien op te lossen, maar helaas was hij hier al te ziek voor.
Als zouttherapie niet werkt, werkt de flexineb toch ook niet? Is niet hetzelfde, maar komt wel dichtbij elkaar in de buurt.
Bij de normale luchtwegproblemen krijgen we alles goed los met de vernevelaar. Maar onze jonge ruin is een slechter geval en dan is het toch een combinatie van behandelingen die het moeten gaan doen.
superpony schreef:MenteamJoey schreef:Ikzelf heb een Flexineb (Aangeschaft voor een pony met voorhoofdsholte ontsteking) en het was voor mij het aanschaffen zeker waard. Hebben eerst ook geprobeerd om het met zouttherapie te verlichten of misschien op te lossen, maar helaas was hij hier al te ziek voor.
Als zouttherapie niet werkt, werkt de flexineb toch ook niet? Is niet hetzelfde, maar komt wel dichtbij elkaar in de buurt.
Bij de normale luchtwegproblemen krijgen we alles goed los met de vernevelaar. Maar onze jonge ruin is een slechter geval en dan is het toch een combinatie van behandelingen die het moeten gaan doen.
Popstra schreef:Geen idee, ik had een paardje in training die een beetje mottig werd en zwaar stond te ademen in rust. Deze is toen bloed afgenomen en niet specifiek op ijzer dus denk dat dit er inderdaad bij in zit.
Hij had een te kort en ik wist ook niet dat het zware ademen daar een symptoom van was. We hebben hem op de Redcell gezet en het was opgelost.