Beste bokkers,
Ik heb TS even geleden al gesproken, en netjes gevraagd of ik mijn vraag hier mocht stellen. Gelukkig ging zij hiermee akkoord! Het doel is namelijk een product te creeëren waar men écht mee geholpen is, en waar kan je dan beter beginnen dan bij de eindgebruiker zelf? Lijkt mij een heel waardevolle kans om direct met jullie in gesprek te gaan! Ik heb het topic natuurlijk doorgelezen, maar op alles goed, zonder dubbelen etc. op een rijtje te krijgen is met 160 pagina's niet echt meer te doen.
Ik ben al enkele maanden (de tijd vliegt echt als ik ergens volledig in duik) bezig te onderzoeken welke voedingsstoffen nu het meest gebruikt worden, welke doseringen succesvol zijn, waar is gedegen onderzoek naar gedaan en welk bewijs komt voort uit ervaringen van eigenaren, en ga zo maar door. Ik heb ook nog contact gehad met verschillende researchers die verbonden zijn aan verschillende onderzoeksinstituten. Wat research op de achtergrond betreft, heb ik nu het punt bereikt dat ik denk, en nu moeten we door naar de volgende stap. Waarbij ik jullie dus nog eens expliciet zou willen vragen, wat voor supplement gaat jullie nu echt helpen? Natuurlijk in beginsel om jullie paarden te ondersteunen bij deze nare ziekte, maar ook wat jullie wat werk/zorg/pakketten/en hopelijk ook euro's zal schelen, hoewel ik op dat laatste nog geen garanties kan doen natuurlijk. Ik begrijp heel goed dat met alle varianten er geen 1 enkele oplossing is, maar als ik een bepaalde groep, als is het 20%, wél vooruit kan helpen is dat al de moeite waard toch?
Wat betreft optionele ingrediënten zit ik nu op het volgende:
- Amino (LMT)
- Vitamine E (natuurlijk)
- Selenium
- Magnesium
- Mangaan
- Acetyl-L-carnitine
- Zouten
- Vitamine C
- MSM
- Eiwitbron?
Waar ik op dit moment zelf mee speel, omdat het erop lijkt dat dit het meest gebruikt wordt ofwel resultaat geeft:
Amino - 10/6/4
Vitamine E, natuurlijk - 5000 IE
Magnesium - 12g
Acetyl-L-carnitine - 13g
Omdat mijn intentie écht oprecht is jullie te helpen, hoop ik dat jullie met mij willen delen wat jullie wensen en behoeften zijn. Mocht er daadwerkelijk iets uit voortkomen, zal ik ook op zoek zijn naar testers. Wie weet kan ik die tzt ook hier vinden

Wil je helpen, dan mag dat hier in het topic, maar als je het liever privé houdt is een PB natuurlijk ook van harte welkom. Spar je liever over de telefoon of WhatsApp kan je ook altijd even naar mijn nummer vragen!
Groetjes, en alvast hartelijk bedankt voor het lezen van dit epistel, Nikki