Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meert schreef:Ik hoop voor je dat je die pillen nog kan krijgen. Teva heeft namelijk geen voorraad meer. En van wat ik begreep is het momenteel niet in productie, dat moet weer opgestart gaan worden wat even gaat duren.
Shanna schreef:Toch is het belachelijk dat BI dit zomaar kan en mag doen.. echt misbruik maken van hun monopoly-positie.. Walgelijk!
Babyyentje schreef:Even een vraag ??
Ik heb de uitslag haar waarde waren 44 pg/ml
Heeft ze dan wel cushing omdat ik ergens las dat een cushing paard acth waarde heeft van 47pg/ml
Babyyentje schreef:Ze krijgt medicatie een halve pil per dag
Maar twijfel omdat toen ze getest werd een hoeflederhuid ontsteking had aan beide achterbenen en toen waren haar waardes 156
Stress pijn levert ook hoge waarde.s
Nandos schreef:Babyyentje schreef:Ze krijgt medicatie een halve pil per dag
Maar twijfel omdat toen ze getest werd een hoeflederhuid ontsteking had aan beide achterbenen en toen waren haar waardes 156
Stress pijn levert ook hoge waarde.s
Mijn merrie is momenteel ook hoefbevangen. Ik heb haar daarom ook laten testen. Uitkomst was 58. Heb dezelfde vraag gesteld aan mijn dierenarts : kan deze verhoging door de pijn komen van de hoefbevangenheid (omdat de waarde niet eens zo heel veel verhoogd is).
Zij zei tegen mij dat het zou kunnen, maar dat een paard dan echt ontzettend veel pijn moet hebben om de waarde echt te doen laten stijgen. Zij dacht meer aan ppid dan verhoogde waarde door pijn in mijn geval.
Dan lijkt mij dat in jouw geval, 'met zon hoge waarde, al helemaal onlogisch.