Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonforever schreef:Gamblex17 schreef:Ja je hebt er wel gelijk niet , van dat buitenrijden.
Van de wedstrijden is het wel echt te begrijpen hoor .
Idd van wedstrijden begrijp ik het ook maar buitenrijden ken je gewoon zelf op letten lijk me temiste
DubbelDun schreef:Quilfa schreef:Het kan niet via de lucht worden overgedragen, alleen via contact. .
Het kan wél via de lucht worden overgedragen maar alleen over korte afstand. Daarom moet je ook ruim afstand houden.
Quilfa schreef:Het kan niet via de lucht worden overgedragen, alleen via contact. .
DubbelDun schreef:Het kan wél via de lucht worden overgedragen maar alleen over korte afstand. Daarom moet je ook ruim afstand houden.
Waves schreef:Naar wat ik begrepen heb alleen als het paard bijvoorbeeld proest, dan kunnen er deeltjes door de lucht vervoert worden tot een meter of 7. Als het paard gewoon een beetje staat te ademen gaat het niet via de lucht opeens 10 meter verder.
DubbelDun schreef:@Cowgirl : ik ben dus benieuwd in hoeverre een manege/pensionstal dit kan afroepen terwijl er helemaal geen dreiging in de direkte omgeving is.
Ik zou daar wel eens jurisprudentie over willen zien.
Ginger0410 schreef:Vandaag zijn er wel twee mensen op buitenrit geweest (wij zitten niet in een besmet gebied) maar dit lijkt mij toch echt niet verstandig...wat jullie?
Serendip90 schreef:Vandaag op stal ook gehoord dat het in **** ontdekt is? Maar hebben meer mensen dit al gehoord?
En voor de rest:
-Wat zijn de meest noodzakelijke "regels" voor op pensionstallen?
- Wat doen jullie met de smid/instructeurs/trices van buitenaf?
(sorry als dit al gevraagd is)
_MG schreef:Gamblex17 schreef:Ik hoorde in het dat ze het vrijdag al aflasten toen ze aan kwamen toch ?
In Beek bedoel je? Stalgenootje van mij is daar nog gestart vrijdagwas wel een erg kleine ring.