Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Akke_sSpring schreef:Dat is een behoorlijke route. Het bloed is van de kliniek naar GD Deventer gestuurd en de uitslag wordt volgens mij weer teruggestuurd naar de kliniek. Weet je waarom het naar Duitsland en Engeland is gestuurd?
mirgino schreef:Akke_sSpring schreef:Dat is een behoorlijke route. Het bloed is van de kliniek naar GD Deventer gestuurd en de uitslag wordt volgens mij weer teruggestuurd naar de kliniek. Weet je waarom het naar Duitsland en Engeland is gestuurd?
wat ik nog weet is dat het een ingewikkelde procedure is, het word ook ingevroren dacht ik
weet alleen nog dat het eeuwig duurde en ik een doodzieke pony had staan met heel veel pijn....
mirgino schreef:idd, het is nu 5jr geleden maar blijft op mijn netvlies
ze was ook een super lief dier, bij haar waren de waardes 10 of 11 x te hoog
acute EMS was de uitslag ze is ook gelijk toen ik kwam in Lienden na een volle schep meusli en grote appel ingeslapen.
ging er elke dag heen, het was in de mei vakantie mijn kind ging naar opa en oma
elke dag 250km, maar ben nog steeds blij dat ik gegaan ben en vond het verschrikkelijk dat je op zon en feestdagen niet mocht komen
Akke_sSpring schreef:Vandaag een deel van de uitslag binnen gekregen van de insulinetest en de mineralen test.
Paardlief heeft geen insulineresistentie (gelukkig), wel een verlaagd magnesium gehalte en ook de zink was aan de lage kant. Ik ga nu in ieder geval op zoek naar iets waar beide inzitten en hoop daarmee dat haar lichamelijk kwalen die ik onder haar mogelijke insulineresistentie schaarde verdwijnen.