Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ikke20 schreef:zit ik wel aan te denken om ergens iets van te maken ook moet de binnenkant van zn achterbenen bedekt gaan worden moet ik ook nog es voor gaan knutselen
itske schreef:ikke20 schreef:zit ik wel aan te denken om ergens iets van te maken ook moet de binnenkant van zn achterbenen bedekt gaan worden moet ik ook nog es voor gaan knutselen
Ik weet niet of jullie het vorig jaar gelezen hadden, maar en was een vrouw die een ezel had die ook extreme last had van muggen en die had een complete pyama had gemaakt inclusief lange broekspijpen.
Weet niet meer waar het in stond.
Naaltje schreef:balen CS!
ik heb ook weer wat.. hij staat netjes onder zijn deken, met koker insmeren met uiercreme met teatree gaat het prima.
maar hij staat te ''kroelen'' met zijn weidegenote.. en hij gaat zo staan dat zij lekker aan zijn staart kan knagen..
dat is dus weer een mooie dooie cavia..
zou ik daar anti-bijt op kunnen doen?
ellepel schreef:ap kijgt ook vaak plekjes,die smeer ik goed in met een vette zalf ,sweet itch of ander middel wat op het hoofd te gebruiken is
ik heb het bij hem tot nu toe nog niet gezien,dus wie weet blijven ze dit jaar wel weg