Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze blijft "kaal".
Ze is niet dik, maar haar buik is enorm... óf er een veulen in hangt.
, af en toe probeer ik het wel weer even -een drafje of galop- maar het wordt maar niet beter met hem. Ik krijg les in klassieke dressuur en doe deze oefeningen een paar keer per week met hem aan de hand. Hij is er al veel soepeler geworden en vindt het leuk om te doen, vooral als we les hebben en dat er iemand bij staat te kijken,
die aandacht! Het gaat allemaal op een heel ontspannende manier en je kunt toch iedere keer een stapje verder gaan en iets nieuws leren. En clickertraining vindt hij wel ERG leuk. Ik heb hem een paar dingen geleerd zoals zijn lichaamsdelen en apporteren, en dan krijgt hij wel aandacht en afleiding maar het is niet lichamelijk vermoeiend voor hem, leuk voor de afwisseling!
Ze kan toch niet drachtig zijn he? Heeft de veearts een idee waar dat vandaan kan komen?
Ten eerste is zij degene die de "man" is, en laat ze zich niet betasten in de wei.

fargo schreef:Hoeveel pergolide krijgt je paardje en hoe zwaar is hij?
maar zo erg had ze dit nooit.
onne schreef:Onne verhaard als een gek, je kan het er zo aftrekken.
Alleen lijkt het wel alles wat er af komt er de volgende dag er weer op te zitten.
Ik geloof dat ik een van de weinige ben die geen medicijnen geef aan mijn paard, wel gedaan.
Ook pregolide en bromocriptine
Veel sterkte in ieder geval, voor jullie beide (EsterHegt en Lovemischa).
, dus ik heb een paar kleine stukjes gedraafd. Ik merk wel duidelijk dat ze nog zwak is in haar achterhand, maar we hebben allebei genoten, heerlijk! De tranen stonden wel even in mijn ogen hoor
dit had ik een jaar geleden nooit verwacht!