Wind schreef:Hij heeft het in al zijn papieren/site over bloedonderzoek, het woord eiwit heb ik er niet bij zien staan.
nee, ok, hij gebruikt bloed om het eiwitprofiel vast te stellen, is het idee.
Isabel
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wind schreef:Hij heeft het in al zijn papieren/site over bloedonderzoek, het woord eiwit heb ik er niet bij zien staan.
ellepel schreef:hier doen ze dus een hypo-ionisch-eiwitprofiel onderzoek:
http://users.pandora.be/drdesaedeleer/voorstelling.htm
ligt antwerpen niet in belgie?![]()
en hier kun je de opleiding volgen waarin je dus eiwitprofielen uitzoekt, niet echt interresant maar denk zet t er ff neer![]()
http://www.viow.be/stmogelk/index.html
ik ge de bovenste site eens een mailtje sturen en vragen of ze me willen uitleggen wat dat betekent en wat het kan doen voor iemand met eczeem..ik krijg vast wel een mooi antwoord terug, end at zet ik hier dan wel neer.![]()
weten we meteen wat t is. toch?
trisca schreef:de dierenarts waar ik stage loopheeft even gebeld met van der Horst.. Hij zei dat het revolutionair bloedonderzoek was gebaseerd op een frans onderzoek uit de 18 eeuw...
trisca schreef:de dierenarts waar ik stage loopheeft even gebeld met van der Horst.. Hij zei dat het revolutionair bloedonderzoek was gebaseerd op een frans onderzoek uit de 18 eeuw...
isabelvdm schreef:trisca schreef:de dierenarts waar ik stage loopheeft even gebeld met van der Horst.. Hij zei dat het revolutionair bloedonderzoek was gebaseerd op een frans onderzoek uit de 18 eeuw...
Waaaat!??????????
Heb je meer informatie? Wat zei van der Horst nog meer?
The plot thickens......
Isabel
trisca schreef:
Dat hij helemaal gek werd van die chaoot,Hij wilde alles erg snel gepubliseerd hebben maar van der Horst was het zat. Er was veel chaos en wenig bewijzen, veel te kleine groepen en veel variabelen..
Hij heeft hem het adres van een homeopaat gegeven, die is na een tijdje ook gillend wed gerend.
Bella schreef:
- Verder heb ik me ook al vaker afgevraagd wat de stadsdichtheid met eczeem te maken heeft. De paarden hier lijken gevoeliger te zijn dan wanneer ze bij vorige plaatsen stonden. Wij zitten echter aan de snelweg (steenwijk) en aan de rand van de stad. Een andere stal waar ik geregeld loop ligt ver van de doorgaande (snel) wegen en juist meer tussen natuurgebieden en wateren (waar juist wel weer het zomers stikt van de muggen en vliegen), maar daar hebben paarden en ook de eczeempaarden die hier komen, duidelijk minder klachten. Weer een andere locatie (waar voorheen die ene eczeemnakomeling die niet bij ons staat, stond) en waar de paarden ook vrij hevig (en gemiddeld ook veel fjorden) eczeem hebben ligt ook naast de snelweg (vaassen).
henny_w schreef:Via een kennis hoorde ik onlangs dat zij iemand met een grote groep shetlanders kende pal langs de A1
Ook een en al schuurellende.
Bella schreef:- Kan me voorstellen dat sommigen van jullie liever niet hem tegen je in het harnas jagen. Mij kan het weinig schelen, kan zo niet bedenken wat ik als nadeel aan kan hebben, dus kom maar op met de kritische vragen. Kijken of we die subtiel vriendelijk kunnen stellen!?
Falka schreef:Dit is natuurlijk de dubbelblinde test! Het ging om de controlegroep natuurlijk, wereldwijd geprotocoleerd, dus een ander Fjordenstamboek waar ook mee is samengewerkt, dat we dat nou niet snappen he