[volg] arthrodese kroongewricht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: [volg] arthrodese kroongewricht

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:13

Mooi dat het uiteindelijk nog goed is afgelopen. Ik had het persoonlijk allemaal niet gedaan, en heb zeker wel gedacht van dit loopt verkeerd af. Of het allemaal wel paardwaardig was, daar blijf ik mijn vraagtekens bij houden. Maar nu loopt er natuurlijk wel weer een blij paard in de wei.

Maar functioneel recreatiepaard, betekent dit dat er geen sport meer van gevraagd zou moeten worden, of is dat omdat je toch geen wedstrijden doet? Zou je theoretisch nu dus gewoon weer Z2 dressuur kunnen rijden, ZZ mennen en Z springen (er van uitgaande dat het paard onder de 20 is en dit dus reëel is om te doen)? Of is er toch wel wat achtergebleven?

Renske_W

Re: [volg] arthrodese kroongewricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:05

Na deze ervaring ga ik het ook niemand aanraden. :=
Had ik het van te voren geweten was ik er nooit aan begonnen, maarja, we hebben geen glazen bol.
We hebben echt gewoon onwijs veel pech gehad met de ontsteking. Dat heeft ons op 3-0 achterstand gezet.
En ook ik heb er af en toe een hard hoofd ingehad en getwijfeld of het ooit goed zo komen. Ze is van ver moeten komen.
Van de week nog met een stalgenoot over gehad dat Olivia het hele proces wel super heeft doorstaan. We hebben geen zielig hoopje paard gehad, ze bleef mooi in de vacht met appeltjes, geen doffe ogen of andere tekenen dat ze het niet meer aan kon.

Ik heb sowieso nooit sportplannen gehad met Olivia. Ik wil gewoon samen met mijn dochter lekker kunnen genieten met Olivia. <3