Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tierania_ schreef:Mijn paard maakt dagelijks slidings en gekke sprongen in de paddock. Zal allemaal toch wel goed hersteld zijn want het blijft goed.
Ik denk dat het wel kan mits dat je er echt een grote volte van maakt. Dus niet heel kort pakken en op een kleine volte laten lopen.
Tierania_ schreef:Ja ik doe alles weer. Kleiner als 15 meter heb ik ze nog niet gedaan.
Binnenkort maar eens oppakken.
Merk wel dat de uitdaging met rijden er wel een beetje af gaat nu.. geen les, niet trainen voor wedstrijden. Weet na 15 minuten niet meer wat ik moet doen..
Destiny22 schreef:Vandaag is mijn paard weer gescand en hij is helemaal genezen! Het gat is volledig opgevuld. De plek is niet meer terug te zien. Het is dat je weet waar je kijken moet. VA was verbaasd over hoe mooi het genezen is. We mogen nu dus gaan opbouwen en omdat het er zo goed uitziet ook heel snel beginnen met 5 min draven en dan elke week 5 min erbij. Nou zaten we natuurlijk al op 1/1,5 uur stappen en de hele dag buiten staan.
Laura_ schreef:Hoelang is het bij jullie warm gebleven? Ik volg jullie stiekem, omdat ik het leuk vind om jullie positieve verhalen te horen ondanks dat m'n paard een heel ander soort peesblessure heeft.
Bij mij is de zwelling weer lichtjes toegenomen, maar het is ook een beetje warm (nog steeds). Was het bij jullie bijvoorbeeld nog steeds warm toen het volgens de echo ook hersteld was?
Christadk schreef:Ik heb vandaag een scan gehad. Pees is volledig genezen! Ik mag beginnen met draven en wat sneller gaan opbouwen dan normaal omdat het al zo goed hersteld is. Maar ik neem de tijd.