Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Waarom wiesencobs aanbieden als ik gras en hooi te veel heb? Ons gras en hooi gaat wat overtollig is naar de koeien.
Dat vind ik zonde van het geld om echt ander spul te kopen om te voeren . Wel lief al dat meedenken!
Dan ga ik met wortelen erbij werken voor die 7 dagen met kleine stukjes hard brood, zodat ze gewoon eten en eventueel keer van te voren wat appelsap er doorheen. Eens puzzelen. De Sandclear eten ze met kleine stukjes Wortel erdoor.
SVRL schreef:Sinds ik het vlozaad geef, lijken mijn paarden minder te mesten. Bij de jongste is de mest ook minder vast en slijmerig. Donderdag komt de dierenarts, ga toch extra zijn buik laten nakijken.
Dit is al mest dat ik had op 24 uur tijd voor 2 grote paarden en een shet.
[ [url=m/CSh58W.jpg]Afbeelding[/url] ]
superpony schreef:pien_2010 schreef:Dank jullie wel voor alle tips!
Succes!! Hopelijk reageren ze er goed op.
SVRL en YvonneV, apart.......Ik ga dat eens in de gaten houden. Drinken ze er wel goed bij? En bewegen ze veel?
superpony schreef:Oke, heb je die mest ook al eens getest?
En na de kuur weer gewoon een volle krui?? Ga er wel op letten aankomende kuur.
HorseTimeXL schreef:Ja. Het was maandag vorige week reed ik hem niks aan de hand en vorige week donderdag was hij niet vooruit te branden en zeker rechts om niet. Als ik hem dan been gaf dan kropte hij zich op. Links ging goed. Loopt verder prima. Fysio ook langs geweest, zadel is oké. Denk toch maar even Sandclear bestellen. Hij graaft ook veel.