Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Dat (website bekeken) heb ik net gedaan en deze vrouw zou ik dus helemaal niet aandurven. Deze vrouw heeft geen enkele medische achtergrond (regulier), maar heeft cursus gedaan en werkt met mensen. Dus al helemaal geen reguliere dierenopleiding. Ze komt uit het onderwijs en dat is toch echt een ander vak.
Ik geloof wel degelijk in de werking van alternatief, maar in principe wel door mensen die ook regulier opleiding hebben en ervaring cq samenwerken met reguliere (dieren)arts. Daarnaast vind ik haar prijzig voor een niet arts.
BigBen schreef:Mind over matter.
Het geloof verzet bergen.
Cranio heeft jou niet genezen van migraine.
Dat heb je zelf gedaan.
Gebruik die motivatie voor iets dat wél betekenis heeft en zinvol is.
Nimber schreef:Dat is jouw mening BigBen, maar waar zijn je wetenschappelijke feiten over dat mind over matter gaat? Waarom geneest mind geen kanker? Of spierziekten? Willen die patiënten volgens jouw bewering niet beter worden?
Nimber schreef:BigBen ik vraag me oprecht af waarom je zo anti bent. Ik snap dat je kritisch bent, das goed en dat mag uiteraard. Maar waarom mensen niet in hun waarde laten.
Nimber schreef:Wie ben jij om voor mij te bepalen wat voor mij betekenis en zinvol zou zijn?
bumper schreef:Tot pagina 2 leek het on topic te gaan.
Nu worstel ik me door discussies heen.
Iemand nog reactie op de vraag van ts zoals die volgens mij bedoeld was?
Ervaringen en namen van therapeuten die goed bevallen zijn?
Clasical schreef:Albert Einstein;
“Het schoonste en diepste gevoelen dat wij kunnen ondergaan, is het ervaren van het mystieke. Het is de kracht van alle ware wetenschap. Wie dit gevoelen onbekend is, wie niet langer in verwondering en verbijstering kan staan, is zo goed als dood“
Debby34 schreef:Mijn pony is (cranio-sacraal) behandeld door Linda van Diepen. Ik zag duidelijk verbetering na haar behandeling. Zij is dierenarts en osteopaat. Dus niet iemand die zweverig is. Zij heeft ervaring en heeft goede, bewezen inzichten, zoals bv dat toestand vd kaak en gebit verband houdt met bekken.
BigBen schreef:Debby34 schreef:Mijn pony is (cranio-sacraal) behandeld door Linda van Diepen. Ik zag duidelijk verbetering na haar behandeling. Zij is dierenarts en osteopaat. Dus niet iemand die zweverig is. Zij heeft ervaring en heeft goede, bewezen inzichten, zoals bv dat toestand vd kaak en gebit verband houdt met bekken.
Bij mijn weten bestaat er geen verband tussen toestand kaak/gebit en bekken.
Citaat:Bij mijn weten bestaat er geen verband tussen toestand kaak/gebit en bekken.