Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maiske schreef:Als TS blijkbaar zo afhankelijk is van haar ouders moet ze misschien zelf de verantwoordelijkheid nemen en melding maken van het onthouden van medische zorg?
Lijkt me een prima oplossing en staat er zo een DA op de stoep!
Wel een van de dierenbescherming, wat mijn inziens alleen maar beter is. Je kiest immers toch altijd voor het welzijn van je dieren?

kohtje schreef:Laten we nu niet een kind aanzetten tot dingen die je echt niet kan maken tegenover je ouders!
Joolien schreef:Sneu hoor TS, ik zou haar terugbrengen naar de handelaar onder het mom van ze heeft problemen maar wij hebben niet het geld ervoor om het te verhelpen. Misschien enkel een da laten komen om een diagnose te stellen, maar jullie moeten in deze situatie gewoon geen paard willen hebben, want jullie kunnen er niet voor zorgen zoals nodig is, en dat is gewoon niet handig als je dieren hebt.
damian23 schreef:Joolien schreef:Sneu hoor TS, ik zou haar terugbrengen naar de handelaar onder het mom van ze heeft problemen maar wij hebben niet het geld ervoor om het te verhelpen. Misschien enkel een da laten komen om een diagnose te stellen, maar jullie moeten in deze situatie gewoon geen paard willen hebben, want jullie kunnen er niet voor zorgen zoals nodig is, en dat is gewoon niet handig als je dieren hebt.
Ik ga met Joolien mee, het is heel vervelend om te horen. Maar jullie zijn nu niet bij machte om een paard te houden. Ik zou ook proberen om de tinker terug te brengen naar de handelaar.