jobamara schreef:Pol, ennnn nog steeds rommel eruit? Suc6 met spoelen weer.
Nou vooral snot uit de rechterkant.. links lijkt nagenoeg schoon..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pol1 schreef:AmFe: al verbetering?
Hier nog t zelfde..t is acceptabel maar nog niet weg..vandaag contact met Utrecht. Merrie begint wel heel fit te worden!
gohya schreef:Oke dank je! Begrijp ik,maar kan het altijd proberen toch.
Ze krijgt nu homeopatische druppels en die werken wel wat,maar niet genoeg.Daarom wil ik wat anders proberen.
AmFe schreef:gohya schreef:Oke dank je! Begrijp ik,maar kan het altijd proberen toch.
Ze krijgt nu homeopatische druppels en die werken wel wat,maar niet genoeg.Daarom wil ik wat anders proberen.
Ja hoor. Het kan geen kwaad! Welke druppels gebruik je?
Ook neus uitvloeiing aan 1 kant? Zou wel eerst zo snel mogelijk contact opnemen met de dierenarts. Nu helpt misschien nog de gewone AB en dergelijke.. En als een kies echt ontstoken is moet die er gewoon uit. Succes!
gohya schreef:Raar is dat toch he Apple, ik lees het vrij veel,paarden met deze klachten.
Zou het een soort van verwaarloosde [neus]verkoudheid kunnen zijn? die chronisch is geworden?
Ik bedoel,de paarden zijn verder niet ziek,eten en drinken goed,zijn fit enz.
gohya schreef:Thnx. Pol1! mijn paard is ook verkouden geweest en daarna begon het met de snotneus.
Ik had al een vermoeden dat ze gewoon chronisch [neus] verkouden is,omdat ze verder kern gezond is enzo.