Mager, staan als een berggeit, ten einde raad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:26

geerke schreef:
voor degene die oprecht geintresseerd zijn kunnen jullie misschien per PB vragen hoe het met TS gaat en haar paard.
Dan is het aan haar om te antwoorden of niet.

Ik had PB gestuurd,maar helaas [nog] geen reactie.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:32

jobamara schreef:
Had al een pb gedaan naar een mod. Maar zie hier nog steeds geen reactie van hun kant beetje jammer!

En waarom zou een moderator nodig zijn in dit topic?

Patt

Re: Mager, staan als een berggeit, ten einde raad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:57

Jammer dat we nu niet meer vernemen hoe het met het paard gaat.

TS heeft echt het beste met het paard voor en luister niet iedereen heeft dezelfde mening en dat mag ook maar blijf wel netjes. Iedereen hier heeft het vast het beste met het paard voor.

Beste TS zou je een korte update willen doen a.u.b.?

Of vindt je het niet vervelend om veel pb te krijgen anders wordt ik er daar ook eentje van :o

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 15:09

Voor de mensen die graag willen weten hoe t nu verder gaat:

Er is nog bloed en mestonderzoek gedaan en daar is eigenlijk niks bijzonders uitgekomen. Afgelopen vrijdag heb ik haar naar een andere kliniek gebracht en daar gaan ze haar nu tien dagen laseren. Na deze tien dagen gaan we kijken hoe het aanslaat en wat de verdere keuzes gaan zijn. Het is nu dus even afwachten. Morgen ga ik even bij haar langs om te kijken.

Ik vind het wel bijzonder dat mensen voor mij beslissen of ik nog geld moet uitgeven aan een paard dat alleen maar op de weide kan staan. Wat is er mis met een paard dat op de wei loopt?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:10

Helemaal niks mis mee, als het maar pijnvrij is. En dus niet op een dagelijks benodigde dosis pijnstillers..

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 15:11

Dat is ook nooit de intentie geweest.

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:12

Complimenten TS dat je nog reageert, hoop op het beste!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:22

Complimenten dat je nog reageert TS. Als het goed is, zit je nu op de helft van de behandeling. Heb je nog terugkoppeling gehad?

En die kliniek waar ze nu staat, zou haar weer pijnvrij kunnen krijgen?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:24

Bedankt ts voor het antwoord. Ik hoop van harte dat het goed aanslaat

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:29

Ik hoop dat het aanslaat voor je ts! Je hebt er iniedergeval alles aan gedaan, en dat kan je niet van iedereen zeggen.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 15:39

Rocamor schreef:
En die kliniek waar ze nu staat, zou haar weer pijnvrij kunnen krijgen?

Als de behandelingen goed aanslaan wel.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:35

Succes Roos, ik ga voor jullie duimen! +:)+

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:45

littleroosie schreef:
Voor de mensen die graag willen weten hoe t nu verder gaat:

Er is nog bloed en mestonderzoek gedaan en daar is eigenlijk niks bijzonders uitgekomen. Afgelopen vrijdag heb ik haar naar een andere kliniek gebracht en daar gaan ze haar nu tien dagen laseren. Na deze tien dagen gaan we kijken hoe het aanslaat en wat de verdere keuzes gaan zijn. Het is nu dus even afwachten. Morgen ga ik even bij haar langs om te kijken.

Ik vind het wel bijzonder dat mensen voor mij beslissen of ik nog geld moet uitgeven aan een paard dat alleen maar op de weide kan staan. Wat is er mis met een paard dat op de wei loopt?

geen idee wat daar mis mee is...ik heb er drie die gewoon op de wei lopen.Word ook geld in gestoken ;)

Succes met je paard,ik hoop dat het aanslaat!
Hadden ze daar een verklaring waarom ze ondanks veel voer zo mager is?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:36

Net als die oude pony van 36 die in het nieuws was, word prima voor gezorgd,maar is ook zo mager :j

Fijn dat je zoveel probeerd voor je paard,ik vind het alleen maar top van je. :j
Ben heel benieuwd of het laseren aan slaat :j

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:46

littleroosie schreef:

Niets mis met een paard dat op de wei loopt, dat is natuurlijk het grootste cadeau dat je een paard kunt doen.
Maar dat was ook niet echt de strekking van de meeste berichten. Vraag was meer hoe lang je een paard met zichtbaar veel pijn en een slecht perspectief blijft doorbehandelen.

Hoop oprecht voor je dat deze behandeling aanslaat en dat haar nog een lang, pijnvrij leven op de wei beschoren is!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:24

Succes met af te wachten of de behandeling aanslaat, duim met je mee...

Aslien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:23

Respect TS , je doet echt super je best voor je paard! Menig paard mag jaloers zijn op zo'n fijn baasje :). Ik hoop ook van harte dat de behandeling aanslaat en zo niet dan ben ik overtuigd dat TS zelf de juiste keuze voor haar paard kan maken! Veel succes de komende weken

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:00

Veel succes met de behandeling. Hoop dat het goed komt en dat ZE nog vele jaren zalig in de wei kan staan.
Super dat je nog probeert om haar beter te krijgen. Wij duimen mee

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:12

Bedankt TS voor het plaatsen van een update. Ik hoop dat de behandeling aanslaat en dat je paardje pijnvrij oud mag worden en lekker van de wei kan genieten.

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:26

Bedankt voor de update en laat je niet op stang jagen hoor je doet alles wat je kunt voor je paard nog een mooi leven te kunnen bieden op de wei meer kun je niet doen.

Ik duim echt voor je mee dat het gaat lukken en er snel verbetering is.

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:12

Dank je voor je update, respect!! Duim voor jullie dat Rel opknap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 08:11

_/-\o_ +:)+
Tof van je dat je nog de moeite wilde nemen om te reageren. Ik wens je veel sterkte, succes en wijsheid in de behandeling en eventuele keuzes die er nog komen gaan!

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 08:33

Ts bedankt voor je update! Succes met je paardje, ik blijf je nog even volgen om te zien hoe het verder gaat

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 08:47

Pfoeh wat een topic...Ook ik word alle kanten op geslingerd en val van verbazing weer naar bewondering.

Ik bewonder zeker je doorzettingsvermogen TS, maar hoop tegelijkertijd dat je ook realistisch blijft. alleen jij kent je paard inderdaad het beste, alleen is de foto die je laat zien zo tegenstrijdig met het verhaal dat ze nog levendig en fris in het koppie is. Een paard met pijn lijd. je hebt duidelijk een karakterpaard en daar mag je trots, maar ook zuinig op zijn.

17 jaar is niet te oud om in te investeren en het is jouw geld.

Mijne werd een paar maanden geleden ook 'afgekeurd' en kon ik laten inslapen, maar ook niet gedaan gelukkig. Maar goed, als hij er zo uit had gezien als de jouw had ik hem wel meteen laten staan. Maar jouw paard is mijn paard niet en ik ben jouw niet en de situaties zijn totaal anders, dus tsjah.

Ik hoop dat het laseren wat gaat doen. Heb je nog gevraagd naar dat DSDL? Ik kende het helemaal niet, maar ook ik lees best veel overeenkomsten in je verhaal en op de foto. Wat zeggen de klinieken daarvan?

Sterkte

overigens mag er toch best discussie zijn over zoiets? Ja pijnlijk, maar discussies zijn niet altijd leuk. Zoveel ervaringen, zoveel meningen. dat TS haar best doet is wel duidelijk, maar je best doen is niet altijd doen wat juist is. En dat wat juist is of was, blijkt vaak pas achteraf ;-) Dus wie weet

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:15

Er is overigens tegenwoordig een test om absoluut aan te tonen of een paard DSLD heeft, nl door een biopt te nemen uit de hals. Niet iedere DA is daarvan op de hoogte, omdat het een zeldzame aandoening is. Zo'n biopt nemen lijkt me eigenlijk best zinnig, want áls het DSLD is, gaat laseren echt niet helpen.
http://www.doctorramey.com/degenerative ... dsld-espa/