geerke schreef:voor degene die oprecht geintresseerd zijn kunnen jullie misschien per PB vragen hoe het met TS gaat en haar paard.
Dan is het aan haar om te antwoorden of niet.
Ik had PB gestuurd,maar helaas [nog] geen reactie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
littleroosie schreef:Voor de mensen die graag willen weten hoe t nu verder gaat:
Er is nog bloed en mestonderzoek gedaan en daar is eigenlijk niks bijzonders uitgekomen. Afgelopen vrijdag heb ik haar naar een andere kliniek gebracht en daar gaan ze haar nu tien dagen laseren. Na deze tien dagen gaan we kijken hoe het aanslaat en wat de verdere keuzes gaan zijn. Het is nu dus even afwachten. Morgen ga ik even bij haar langs om te kijken.
Ik vind het wel bijzonder dat mensen voor mij beslissen of ik nog geld moet uitgeven aan een paard dat alleen maar op de weide kan staan. Wat is er mis met een paard dat op de wei loopt?
littleroosie schreef:Ik vind het wel bijzonder dat mensen voor mij beslissen of ik nog geld moet uitgeven aan een paard dat alleen maar op de weide kan staan. Wat is er mis met een paard dat op de wei loopt?
. Ik hoop ook van harte dat de behandeling aanslaat en zo niet dan ben ik overtuigd dat TS zelf de juiste keuze voor haar paard kan maken! Veel succes de komende weken
Dus wie weet