Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jobamara schreef:Big ben ik waardeer je reactie op zowel Geerke als Karoume. Maar beide zitten er denk ik nu best doorheen.
Zelf zit Karoume ook nog met heel veel vragen, en ik denk niet dat het nu opschiet om iemand die weloverwogen een beslissing heeft genomen aan het twijffelen te brengen. Iedereen hier in dit topic heeft meegeleefd, ook jij.
Als je opmerkingen op mijn reactie hebt zou ik die graag per pb willen en niet in dit topic, dank je.
geerke schreef:jobamara schreef:Big ben ik waardeer je reactie op zowel Geerke als Karoume. Maar beide zitten er denk ik nu best doorheen.
Zelf zit Karoume ook nog met heel veel vragen, en ik denk niet dat het nu opschiet om iemand die weloverwogen een beslissing heeft genomen aan het twijfelen te brengen. Iedereen hier in dit topic heeft meegeleefd, ook jij.
Als je opmerkingen op mijn reactie hebt zou ik die graag per pb willen en niet in dit topic, dank je.
eigenlijk heb je gelijk...ik heb per PB uitgelegt wat er met mijn paard was.Gewoon op...
Voor Karoune is deze vraag zeer pijnlijk.Omdat het een jong dier betreft.En omdat Karoune een goede beslissing heeft genomen die onomkeerbaar is.Heeft dus niet zo heel veel zin om daar over na te praten.
Ik vind deze vraag voor Karoune zeer,zeer pijnlijk....omdat ik weet hoe ze er aan toe is.
Het is moeilijk voor jou en het gemis is enorm, maar jouw paard heeft nu geen pijn meer.
met dit moeilijke besluit.BigBen schreef:Ik heb het hele topic nog twee keer doorgelezen,
en er zijn een aantal zaken die ik echt niet begrijp.
Wie heeft de diagnose 'gebroken bekken' gesteld, en hoe is die diagnose gemaakt ?