Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en in nl zijn er natuurlijk veel kleine weides en veel paarden op stal die gewoon te weinig beweging krijgen. Actievere paarden zullen ook een beter werkend lymfesysteem hebben.

Dat ik maar snel in zeeland een huis kan kopen , dan ga ik gewoon het water in friesam schreef:Ben toch weer van de badedas terug naar de betadine scrub.
Paard vind dit veel prettiger (denk dat bededas bijt?) en ik kan haar dan alleen wassen.
Ja ik moet wel wassen om het schoon en een beetje vlieg en maden vrij te houden.
Hoe is jullie ervaring om de open plekken gewoon met een wondspray of blauwspray te behandelen? Of het been op een of andere manier vliegvrij te houden?
We hebben het bij dit paard niet meer over genezen maar over haar leven zo dragelijk mogelijk te maken!!
friesam schreef:Ben toch weer van de badedas terug naar de betadine scrub.
Paard vind dit veel prettiger (denk dat bededas bijt?) en ik kan haar dan alleen wassen.
Ja ik moet wel wassen om het schoon en een beetje vlieg en maden vrij te houden.
Hoe is jullie ervaring om de open plekken gewoon met een wondspray of blauwspray te behandelen? Of het been op een of andere manier vliegvrij te houden?
We hebben het bij dit paard niet meer over genezen maar over haar leven zo dragelijk mogelijk te maken!!