*gaat weer verder met duimen*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beertje1983 schreef:Gelukkig maar een weekje Salina en inmiddels, nu paardlief weer loopt, geen last meer. Maar ik weet nu wel wat stress met je lijf kan doen.
xxsalinaxx schreef:Beertje1983 schreef:Gelukkig maar een weekje Salina en inmiddels, nu paardlief weer loopt, geen last meer. Maar ik weet nu wel wat stress met je lijf kan doen.
Ja stress kan heel slecht voor je lijf zijn,
Ik val af als ik stress heb terwijl ik gewoon eet (op het moment gelukkig geen last van)
De afgelopen keer toen ik zo ziek was kwam deels ook door de stress, je bent gewoon vatbaarder denk ik!
Yvank_ schreef:Misschien overbodig en heb je dat allang gedaan.. maar wellicht is het een optie er eens een goede chiropractor osteopaat oid naar te laten kijken?
Ik heb zelf bijna een jaar rondgelopen met allemaal klachten die ook erg uiteen liepen, van zware hoofdpijn tot astma klachten, flauwvallen etc. Na ik weet niet hoeveel onderzoeken ben ik ik eens bij een chiropractor terecht gekomen en bleek er vanalles niet goed te zijn. Na paar keer behandelen waren al mijn klachten volledig verdwenen.
lekker duimen! Yvank_ schreef:Een chiropractor zorgt ervoor dat de wervelkolom weer optimaal kan bewegen. Ik had daar blokkades in die op zijn beurt weer voor klachten zorgde.

xxsalinaxx schreef:Vandaag niks gehoord dus verband wordt er morgen af gehaald en dan ook de test gedaan!
Ik ga morgen ook naar haar toe
Mijn ouders vinden verder onderzoek + gesprek met visdonk goed idee, en een chiropractor ook!
. Ik vind het bewonderenswaardig hoeveel ze voor Mirre willen doen. Er zijn zat ouders die zich er helemaal niet mee bemoeien en het ook niet willen (kunnen) betalen.
!

) Belmera schreef:Wat n goed nieuws!!
Is ze ook verder onderzocht, gaat dat nog gebeuren?
Zou echt fijn zijn als chiro of osteo wat voor Mirre kan doen.. Ik duim dat t deze keer n stijgende lijn blijft, geen terugval of iets anders raars.
(belmeras bloedneus is sinds gister gestopt)
wat moet dit een fijn gevoel voor je zijn
bertine37 schreef:Goed nieuws voor je ! Ik ben blij voor je.![]()
Ik zit er bij mijn paard na 8 maanden tobben soms ook best doorheen. Maar als je hem dan in de ogen kijkt weet je waarvoor je het doet.
Hoop op dat wonder. Sluit me ook aan bij de jankclub dan hoor