Joolien schreef:Wat is dan de reden dat je de advertentie hebt verwijderd?
De advertentie is verwijdert omdat ik drukker was met me te moeten verdedigen dan dat er serieus werd gereageerd.
Daar zet je natuurljk geen advertentie voor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DDDara schreef:bigone
Jullie praten echt overdingen waar jullie totaal niet van weten wat er speelt! (Jij hebt vast de advertentie nooit gelezen)
Ik wil mijn paard ook helemaal niet verkopen, en vind het vreselijk dat hij weg moet maar soms moet je kiezen wat beter is voor het paard dan puur egoistische hem maar aanhouden omdat je hem zo leuk en lief vind.
De enige reden dat dit paard met alle mogelijke uitleg en details te koop stond was omdat ik wilde dat hij een goede toekomst ging hebben bij iemand bij wie hij past en bij wie hij zo snel mogelijk aan het werk kan. Want dat is wat hem goed zal doen...... en mij allerminst!
En ik voel nu de vraag over de vraagprijs al aankomen....... Ik ben er van overtuigt dat een paard niet beter terecht komt als je hem te goedkoop verkoopt! De kans dat hij dan hij iemand komt die hem door verkoopt of hem als projectje wil is dan veel groter. Daarbij is het ook gewoon een goed mooi gezond en braaf paard dus ik zie geen reden voor een weggeef prijs.
Daarbij als ik zelf had kunnen rijden was hij allereerst nooit verkocht, en ten tweede als hij dan al verkocht zou worden zou het echt voor een veelvoud van de huidige vraagprijs zijn
DDDara schreef:bigone
Jullie praten echt overdingen waar jullie totaal niet van weten wat er speelt! (Jij hebt vast de advertentie nooit gelezen)
Ik wil mijn paard ook helemaal niet verkopen, en vind het vreselijk dat hij weg moet maar soms moet je kiezen wat beter is voor het paard dan puur egoistische hem maar aanhouden omdat je hem zo leuk en lief vind.
De enige reden dat dit paard met alle mogelijke uitleg en details te koop stond was omdat ik wilde dat hij een goede toekomst ging hebben bij iemand bij wie hij past en bij wie hij zo snel mogelijk aan het werk kan. Want dat is wat hem goed zal doen...... en mij allerminst!
En ik voel nu de vraag over de vraagprijs al aankomen....... Ik ben er van overtuigt dat een paard niet beter terecht komt als je hem te goedkoop verkoopt! De kans dat hij dan hij iemand komt die hem door verkoopt of hem als projectje wil is dan veel groter. Daarbij is het ook gewoon een goed mooi gezond en braaf paard dus ik zie geen reden voor een weggeef prijs.
Daarbij als ik zelf had kunnen rijden was hij allereerst nooit verkocht, en ten tweede als hij dan al verkocht zou worden zou het echt voor een veelvoud van de huidige vraagprijs zijn
DDDara schreef:studiemiep schreef:Kijk als je slim was geweest dan had je dit meteen in de advertentie erbij gezet. Dat geeft mensen toch een ander gevoel nu komt je sowieso als onbetrouwbaar over... omdat het verhaal niet compleet (al dan niet bewust/onbewust) in de advertentie hebt gezet.
Iets kopen bij iemand wat die nu al onbetrouwbaar aanvoelt/overkomt (wellicht onterecht want wellicht had je het wel allemaal mondeling medegedeeld)...tja dat voelt dan al niet lekker. Beschadig je 1x het vertrouwen van een mogelijke/potentiele geinteresseerde...tja..dan haken die ook al af.
Dus tip trek hier je lering uit en adverteer het paard op de juiste manier. (juist bij dit soort paarden dat bij rontgen keuren kosten afkeur voor verkoper zijn, kan in dit geval (paarden met een maar en daarnaast ook nog niet goed beleerd en dus alleen geschikt voor mensen met kennis) wel mensen over de streep trekken.
In de advertentie stond ALLES wat van toepassing is HEEL duidelijk beschreven, van operatie tot gedrag tot reden van verkoop! Ik denk dat er zelden een eerlijkere advertentie online staat, ik heb werkelijk geen detail achter gehouden!
JUIST OM DAT IK WIL DAT HIJ GOED TERECHT KOMT!
(en ik denk met mij veel andere mensen).DDDara schreef:Geen top beweger????
Menig paard mocht willen dat het zo kon bewegen!
Ik heb hem zelfs puur op beweging gekocht!
Ik wilde geen vos en geen ruin, maar om zijn beweging ben ik overstag gegaan en heb ik mijn andere eisen maar laten varen!
)

) dan moet het vast goed komen