Wat een goed, verdrietig en mooi nieuws!
Er is vast bijten en gaan er voor!
Heel veel succes. Ik ga duimen dat het allemaal helpt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
want je heb gelijk ze heeft het of niet.
. Ik had ook zo'n vechter, doorzetter nooit opgeven! Ook bij mij dachten veel dat ik de reden was dat ze doorvechtte maar eens is het genoeg. Moment dat mijn paard strompelend van de pijn liep vroeg ik me af voor wie ik het nog deed.. 
Yvank_ schreef:Dat lijkt me de beste instelling
Je ziet het aan ze echt waar... Ik zag het aan dr ogen dat klinkt misschien heel gek.. Maar het vuur was uit... Moment dat ik dat zag heb ik met heel veel lood in mijn schoenen en pijn in mijn hard de DA gebeld.
xxsalinaxx schreef:Yvank_ schreef:Dat lijkt me de beste instelling
Je ziet het aan ze echt waar... Ik zag het aan dr ogen dat klinkt misschien heel gek.. Maar het vuur was uit... Moment dat ik dat zag heb ik met heel veel lood in mijn schoenen en pijn in mijn hard de DA gebeld.
Ja ik snap precies wat je bedoelt, maar mirre der koppie wilt nog zo graag.
Moeilijkste is dat ik niet alleen de beslissing moet maken, mijn vader moet het er mee eens zijn. Maar ik denk dat de kliniek zelf ook aangeeft en dan is het goed
. Meisje, volg je gevoel
.
ik geef alleen aan dat je in je liefde voor je paard soms ook te ver kan gaan. Deskundigen zullen altijd wat proberen daar zijn ze immers voor opgeleid en ze zullen ook nooit zeggen u moet hem laten inslapen. Nee dat mogen ze niet eens ze kunnen enkel iets zeggen in de trant van de keuze is aan jouw.
, ik gaf enkel maar aan blijf realistisch en blijf naar het paard en het proces kijken. Er is niets hartverscheurender om een koppie te zien die nog wel wil maar een lijf die het heeft opgegeven.
Yvank_ schreef:Ik begrijp dat ze geen pijnstiller krijgt want dat zou je nog wel kunnen doen zet het paard dan op een pijnstiller om het wat dragelijker te maken.
Yvank_ schreef:Ik geloof dat je het allebeste met haar voort hebt maar heel eerlijk ik zou mijn paard dit niet meer aandoen

dat werd bij mij op bokt destijds net zo gedaan en ik was er juist blij mee aangezien ik zelf op den duur ook met mn handen in het haar zat en buitenstaanders er met een andere blik tegen aan kunnen kijken.
weet alleen nog dat het heel kruidig rook wat groenig was en 3x daags op een stukje brood moest. Wellicht hebben ze dat bij den Hoek ook
, zijn maar kleine tips maar baadt het niet schaad het niet
Yvank_ schreef:Is je uitloop bij de stal verhard of onverhard? Als die verhard is zou je misschien een flinke laag geel zand erop kunnen storten om het lopen wat dragelijker te maken, zijn maar kleine tips maar baadt het niet schaad het niet
[***] schreef:Yvank_ schreef:Is je uitloop bij de stal verhard of onverhard? Als die verhard is zou je misschien een flinke laag geel zand erop kunnen storten om het lopen wat dragelijker te maken, zijn maar kleine tips maar baadt het niet schaad het niet
Ik denk ook dat een flinke laag zand, het lopen een stuk aangenamer kan maken voor je paard. Hoop dat het mogelijk is.
? Minder zwaar als zand.
zaagsel of stro zou ook kunnen.
) .. zelfs de behandelende dierenartsen niet en wij lezers natuurlijk al helemaal niet!