Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joyfordogs schreef:wat fijn dat er een beetje verbetering in zit. ik snap dat je het erg lang vind duren.
zorgen maken om je dieren die je zo dierbaar zijn. Kunnen er flink inhakken.
Mijn 6 jarige merrie is nu ruim een half jaar niet in orde na aanleiding van een heftige bevalling waarbij ze haar veulen heeft verloren. details wil ik niet online om diverse redenen.
ze loopt niet goed en is incontinent.
ik hoop dat je paard snel helemaal de oude is.
Hoop wel voor je, dat je merrie gaat opknappen trouwens.
Je kunt je dan ook terug trekken uit een topic, omdat je er feitelijk niets te zoeken hebt. Elkaar een hart onder de riem steken is niets mis mee, maar kan ook per pb.
Dit is namelijk geen huiskamertopic. Reden van mijn ergernis is dat dit, in een medisch topic, dus volledig offtopic is. En dat mensen die info zoeken over A.M. weinig nuttige info uit de posts kunnen halen.
En bovendien, waarom zou zij niks in dit topic te zoeken hebben en jij wel? Als Bokt zo zou werken dat je alleen ergens op mag reageren als je er ervaring mee hebt en anders niet, dan zou Bokt al lang niet meer bestaan. Ik vind het nogal een vreemde opmerking van je en ook totaal overbodig, plus dat het er de sfeer hier niet bepaald beter op maakt, je posts hier hebben namelijk een nogal vervelende ondertoon. Misschien bedoel je dat wel helemaal niet zo, maar probeer het dan wat anders te verwoorden, dat houdt het wel zo gezellig. 

ohjajoh6 schreef:Het gekke vind ik eigenlijk dat de esdoorns nog lang niet al hun blad kwijt zijn en de wei toch niet zo extreem nat meer is, zou dat de rust kunnen verklaren denk jij?
Júist de bomen die inktvlekken op de bladeren hebben, gaan als eerste in de 'rui', in tegenstelling tot sommige andere ook zieke bomen, die hun blad om die reden langer vasthouden.
Als je toch esdoorns al dan niet in 't blad om je weiland hebt, is het toch een kleine moeite die op de foto te zetten..? En ben écht benieuwd naar foto's, want weet hoe de zieke bomen eruit zien, en ben om die reden verbaasd dat de zieke van jou nog in 't blad zitten. Wie weet kan iemand iets van de door jouw genomen foto's leren. Want dit is een topic onder het kopje medisch.