Ik lees ook mee maar wacht rustig af. Waarom moet iedereen tegenwoordig toch als de NSA profielen controleren en status checken? Het "online geweest" zijn zegt helemaal niks. Als mijn vent hier de computer opstart om wat op te zoeken en daarbij chrome opent ben ik ook 'online' geweest. Wie weet heeft ze haar telefoon wel geopend en staat bokt er ook als tabblad bij, ook dan is ze 'online' geweest.
Ze zal vast een hoop zorgen hebben en bezig zijn. Hou op met iemand controleren en daar dan vervolgens je oordeel over trekken. Helemaal op een beschuldigende manier.
Mondy
Geplaatst: 16-10-13 08:55
Sorry hoor maar er zijn maar twee dagen verstreken... geef de ts even de ruimte ! Misschien heeft ze dr verhaal een paar keer proberen te typen maar kan ze t toch nog niet aan. Ts reageert echt wel als ze er aan toe is.
Maar daarmee mag niet vergeten worden dat het ook het lot van ts is. Hoeveel wij ook begaan zijn met het lot van Fay, ts zal dat waarschijnlijk meer zijn. Als ts vrolijk in alle topics zou reageren en hier niet meer kan ik t me voorstellen. Maar ts is nog nergens geqeest volgens mij. Om haar dan zo te pushen dat ze wel eens mag reageren vind ik niet zo netjes.
Het is ook super dat iedereen helemaal begaan is! Dat zal ze vast weten en voelen. En iedereen wenst haar ook nog steeds succes. Zo ook ik.
Maar het is geen 24-7 nieuwssite. TS is niet verplicht om te reageren. En dan gaan nakijken wanneer ze online is geweest, en daar op gallen, vind ik niet netjes. Voor het zelfde geld loopt alles nu helemaal poedersuiker, door iets met Fay, of door andere oorzaken. Laat haar dan haar kans hebben om wat op internet te doen zonder verplicht te zijn verantwoording af te leggen aan bokt. Wie weet kan ze dat nu helemaal niet, of is ze er niet aan toe. En voelt ze zich dadelijk verplicht tot iets wat ze niet wil en waar ze niet aan toe is 'omdat bokt antwoord wil'. (en nee ik val niemand persoonlijk aan, maar heb daar nogal een allergie voor, zie het veel te vaak gebeuren)
paulinebes
Geplaatst: 16-10-13 09:30
Uiteraard ligt de grootste zorg over en voor Fay bij TS en is dit forum vanzelfsprekend in dit hele verhaal niet haar eerste prioriteit. We wachten het gewoon rustig af.
lady62
Geplaatst: 16-10-13 09:33
Ik denk dat TS het nu even moeilijk genoeg heeft en haar hoofd even niet bij de bokkers staat. Het is allemaal nogal wat om zo een moeilijke beslissing te moeten nemen. Als ze iets te melden heeft dan zal ze dat gerust wel doen. Dus even geduldig afwachten en het beste hopen.
silvia58
Geplaatst: 16-10-13 09:34
Volgens mij is iedereen gewoon een beetje ongeduldig, en willen we weten hoe het nu is ! Wachten duurt altijd lang voor diegene die niet kunnen zien wat er gebeurt. Maar wie weet zit TS nu wel in een hele nare situatie en kan ze waarschijnlijk niet de moed opbrengen om het op bokt te schrijven. Ik denk dat ik namens alle bokkers spreek als ik zeg TS heel veel sterkte
Misschien is het gewoon wachten op de uitslagen van de onderzoeken, dan kan ts hier elke dag wel zeggen dat er nog niets is maar dan heb je er ook direct weer tien pagina's bij van : Oei , wat spannend.
maikeltje
Geplaatst: 16-10-13 10:17
Er zullen even geen ontwikkelingen zijn. Ik vind het bizar om in iemands profiel te gaan kijken of ze on line is geweest of niet
Hoezo Maikeltje? Ik heb alleen gekeken of de TS nog wat gepost heeft aangezien ik niet hier het hele topic door wil lezen en ik direct naar het profiel van de TS ben gegaan om haar berichten te checken omtrent haar veulen.
Bassenqua
Geplaatst: 16-10-13 10:26
Zou het niet fatsoenlijk zijn deze discussie te stoppen ? Denk dat TS wel andere dingen aan haar hoofd heeft dan discussierende posten te lezen over wie wat heeft gedaan en of dat terecht is. Kan me zo voorstellen dat als TS de laatste pagina's leest ze iets krijgt van.....dikke vinger, bekijken jullie het maar.
Laten we gewoon afwachten hoe het verder loopt, dat is aan TS om dat te melden.....of niet.
Sowieso, elke keer denk ik, he er is nieuws! En dan blijkt het er om te gaan of TS wel of niet gepost heeft. Misschien hier gewoon radiostilte totdat TS besluit iets te plaatsen of niet?
horses_m
Geplaatst: 16-10-13 11:49
Mindim schreef:
Sowieso, elke keer denk ik, he er is nieuws! En dan blijkt het er om te gaan of TS wel of niet gepost heeft. Misschien hier gewoon radiostilte totdat TS besluit iets te plaatsen of niet?
Idd hier ga ik mee eens!
_Inge
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-13 12:53
Voel me helemaal schuldig dat ik even hier niet gekeken heb. Klinkt misschien stom/fout maar heb bewust het topic even links laten liggen. We wilden even 'rust' erover om na te denken en ook hebben we een opvangnijntje die dit weekend baby'tjes gekregen heeft plus erg ziek was erna dus zaten we vooral even daarmee in ons hoofd. Konijntje is gelukkig aan de beterhand en de baby'tjes ook. De dierenarts gaf ons al voorzichtig de rekening van de paarden waar we om gevraagd hadden toen we met het konijntje kwamen zo van je mag ook in meerdere keren betalen aangezien het vrij hoog is , lief wel natuurlijk.
Maar terug naar Fay, we zijn dus met het bloed naar Gent geweest, en eigenlijk viel het best mee, de waarden waren wat verhoogd maar noet zo schrikbarend dat ze een biopt nodig vinden. Wat nu het plan is, voor de operatie doen ze de endoscopie even opnieuw, zodat ze zelf kunnen kijken en evt voelen hoe het precies zit in haar neus. Ze doen ook even een echo van de lever nemen om te zien hoe die eruit ziet. Dan als alles goed is beginnen ze de operatie. Wij gaan er wel 'bijblijven' je kan meekijken door een raam schijnbaar. mochten ze dan ineens dingen tegenkomen en dat het behandelplan anders wordt dan kunnen we dat gelijk bespreken.
Aankomende maandagochtend gaat het gebeuren, zondagmiddag brengen we haar naar daar, dan kan ze een beetje tot rust komen en moet ze vasten s'avonds tot de volgende dag.
Laatst bijgewerkt door _Inge op 16-10-13 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Spannend Inge! Hopelijk kunnen ze Fay goed helpen, sterkte en succes
Anoniem
Geplaatst: 16-10-13 12:56
Nou, dat is goed nieuws!!!! Je bent niet verplicht ons hier op de hoogte te houden hoor, ik ben al lang blij dat je het doet. Nou laten we de duimen voor Fay weer draaien, zodat het aanstaande maandag helemaal goed komt!
puttertje
Geplaatst: 16-10-13 12:56
oooo spannend.. Heel veel sterkte maandag en hier brand een kaarsje voor Fay...
Wat fijn nieuws!! En inderdaad je bent niemand iets verschuldigd hier!! Heeel veel succes maandag!!
_Inge
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-13 13:00
Dit is trouwens de uitslag van het bloedonderzoek in merelbeke.
en
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 16-10-13 13:09
Ohh die waardes vallen idd erg mee. Ja ze zijn verhoogd of verlaagd maar niet echt schokkend. De leverwaardes verhogen toch al als er ergens in een lichaam iets mis is. Hopelijk vallen de echo en de endoscopie mee en kunnen ze aan de slag.
Gaat het staand gebeuren en wat gaan ze in eerste instantie precies doen? Alleen het neusje met de extra flap of ook de volledig dichte reconstrueren?
En wat betreft het ongeduld van sommige mensen, gewoon liefdevol negeren. Je hebt geen reactie plicht op bokt.
Kitty1985
Geplaatst: 16-10-13 13:13
Stille meelezer kruipt onder steen vandaan.
Erg fijn dat uitslagen goed zijn, en de operatie door kan gaan.
Maar jeetje, dat zal vreemd wakker worden voor Fay. Kan ze ineens door 2 neusgaten ademen.
Denk ook dat ze snel haar achterstand gaat inhalen als ze fatsoenlijk kan ademhalen.