pfft vanmorgen had ik mijn da gebeld om de knoop door te hakken,maar ze was er niet...
en nu eet ze weer wel en dan ga ik ook zweverig doen,ik spiegelde geen boodschappen door vanmiddag,vanmorgen gaf ik door dat ze moest gaan en voor haar zelf moest kiezen en nu ik weer neutraal sta,komt ze wel en nam snoepjes aan en kusjes...
Tsja ik laat het maar lekker op me af komen,als het zo is heb ik er vrede mee...ze staat nu rustig maar is doodop(net als t vrouwtje
)
Mijn verstand en gevoel zeggen iets verschillend...
Da belde net nog en we kijken even hoe snel Desert weer terugval krijgt en als dat te snel is beslissen wij,het enige wat mij vanmiddag ineens te binnen schoot,ik ben gister erg met de lijnzaadolie uitgeschoten door haar slobber
en dat kan het misschien mede veroorzaakt hebben...
Morgen gaat ze weer aan de pred mits er vandaag niets raars meer gebeurd en de medicijnen die ik besteld had voor haar zijn binnen...
En heb ik iets vreselijks meegemaakt vanmiddag wat weer iets afleidde, een buurvrouw van een straat verder kwam voorbij met haar hond los en hij en onze honden gaan altijd tegen elkaar tekeer door het hek,hoor ik Kenai onze oudste blaffen,maar heel anders meer janken,ga ik kijken staat de vrouw helemaal hard te huilen en te gillen is haar hond dood neergevallen stukje naast ons hek,althans hij leefde nog,ik da gebeld en nog mijn uiterste best gedaan om pijnprikkels te geven en reanimeren,maar hij was dood,5 jaar net als onze Kenai,zo vreselijk
En zo'n einde zou ik nu voor Desert hopen.....