Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bomba schreef:Sterker nog.. Ik heb zelfs niet zwart op wit staan dat de wolfstandjes getrokken zijn
Alleen dat de tandarts dus woensdag kwam, en het leuke is dat we niet eens de rekening van de tandarts gekregen hebben en dus niet eens kunnen bewijzen dat 'ie woensdag geweest is.
Ragdollcat schreef:Ik vind het zo jammer dat je jouw merrie niet zelf had verder beleerd, dat had gemakkelijk gekund, als ze zo makkelijk en braaf is zoals wat je zegt. Kost meestal alleen maar geld en een verpeste dier.
Of men moet echt geluk hebben dat men een goede eerlijke stallen tegenkomt waar t wel goed gaat.
Een trainingsstal werken meestal snel snel om zo snel mogelijk in een zo kort mogelijke tijd resultaten te kunnen laten zien/tonen en dat gaat niet altijd vriendelijk aan toe.
Dit om snel weer nieuwe klanten te kunnen ontvangen en ook wel om te voorkomen dat het te duur wordt voor een klant dat er een paard heeft afgegeven ter training.
Ik hou dan ook niet van trainings/africhtingsstallen, want je bent er niet altijd bij en je weet dus niet wat ze allemaal met jouw paard uitspoken.
Ik zou hun ook hard aanpakken als ik jou was en doorzetten, niet erbij laten zitten.
Rowdine schreef:Dan ben ik blij dat jij niet mijn advocaat bentEr klopt namelijk echt helemaal niets van wat je steeds post. Wanneer je geen verstand van ons rechtssysteem hebt zou ik je aan willen raden daar dan ook geen onzin over te verkondigen. Dat schept alleen maar onduidelijkheid voor de ts.
terpentijn schreef:Geen ENKELE sprake van laster, er worden geen namen of zelfs maar locaties genoemd.
LBLGypsyCobs schreef:Voor de juristen hier:
Stel dat TS in dit topic neerzet 'Ik bracht mijn paard naar *naam stal* en kreeg hem blind na een ongeval met onbekende oorzaak terug' , kan dit dan als laster uitgelegd worden?
Ze noemt tenslotte alleen een feit en wijst niemand aan als schuldige.
Of kan het gezien de rest van wat er in dit topic geschreven is alsnog van laster gesproken worden.
En als TS alleen zegt dat ze vermoedt of denkt dat er een fout gemaakt is, is dat dan laster?
LBLGypsyCobs schreef:Die tandarts wil geloof ik ook niet zo meewerken, heeft blijkbaar een goede klant aan die stal.
Rekening zal ie heus willen sturen, maar of deze dan kloppend is wat datum en ingreep betreft?