Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irmaz schreef:Voerfabriek wordt niet aangeklaagd omdat er gewoon wettelijk toegestane grondstoffen worden gebruikt, dat deze wel eens minder gezond voor bepaalde paarden kunnen zijn op de lange duur vindt een voerfabrikant minder bezwaarlijk, andere paarden doen het er weer prima op en als het lekker ruikt en mooi uitziet kopen veel eigenaren het.
Ik neem toch weer even een voorbeeld uit de humane wereld; bewerkt zaagsel dat als grondstof in brood wordt gebruikt, mag gewoon maar wil jij het iedere dag eten?
Voor de duidelijkheid ik ben geen voorstander van die lechner-antenne's, ik heb geen idee hoe zo'n ding werkt en of het werkt dus zal ik het resultaat niet als bewijs voor iets zien. Ik ben ook geen tegenstander van het ding, misschien werkt het het is tot nu toe ook niet bewezen dat het niet zo is.
irmaz schreef:Voerfabriek wordt niet aangeklaagd omdat er gewoon wettelijk toegestane grondstoffen worden gebruikt, dat deze wel eens minder gezond voor bepaalde paarden kunnen zijn op de lange duur vindt een voerfabrikant minder bezwaarlijk
russel schreef:Misschien een leuk lijstje maken van wat jullie allemaal kwakzalverij vinden binnen de paardenwereld, alhoewel je het humane gedeelte niet kan uitluiten Dyonne, want vaak stappen mensen van humaan over op dieren.....het beginsel ligt nl op het menselijke vlak.
NickAltena schreef:Lijkt me verstandig hier dan maar geen lijstje te maken zodat dit in medisch mag blijven.
[HK] alternatief genezen of niet?
papagroom schreef:Aangezien het topic op FZ op slot zit,schop ik dit topic maar weer even om hoog.
mod schreef:Op MD en in de HK kunnen jullie verder discussiëren over behandelmethodes, maar respecteer ieders mening. Zeker die waarom iemand kiest voor welke methode dan ook.
Daarin is iedereen vrij.
Er is in dit topic gewerkt naar ruimte voor iedereen op Bokt en daar is in tegemoet gekomen voor wat mogelijk is.
Dat nooit iedereen tevreden te stellen is, is een feit. Niet een feit die men wenst, voor niemand.
Abiola schreef:papagroom schreef:Aangezien het topic op FZ op slot zit,schop ik dit topic maar weer even om hoog.
Fijn, chica schreef in het topic op FZmod schreef:Op MD en in de HK kunnen jullie verder discussiëren over behandelmethodes, maar respecteer ieders mening. Zeker die waarom iemand kiest voor welke methode dan ook.
Daarin is iedereen vrij.
Er is in dit topic gewerkt naar ruimte voor iedereen op Bokt en daar is in tegemoet gekomen voor wat mogelijk is.
Dat nooit iedereen tevreden te stellen is, is een feit. Niet een feit die men wenst, voor niemand.
Dat is toch gewoon niet zo? Volgens de wet mogen toch alleen dierenartsen dieren diagnosticeren?
Abiola schreef:Fijn, chica schreef in het topic op FZmod schreef:Op MD en in de HK kunnen jullie verder discussiëren over behandelmethodes, maar respecteer ieders mening. Zeker die waarom iemand kiest voor welke methode dan ook.
Daarin is iedereen vrij.
Dat is toch gewoon niet zo? Volgens de wet mogen toch alleen dierenartsen dieren diagnosticeren?
Balada schreef:@sevke: zomaar klasseren en bullshit noemen getuigt van een bekrompen persoonlijkheid hoor!
Wie weet heb je 1 van de dingen in je lijstje nog wel eens nodig in de toekomst hhiihii.
russel schreef:Kreeg een leuke mee met school....na bevruchting zijn de eerste 4 celdelingen bij een embrio hetzelfde, de 5 e celdeling "weet" de cel dat hij een botcel is, of een hartcel, noem er maar 1 dna is allemaal hetzelfde, maar er is dus een moment wanneer de cel specifiek wordt.....rara hoe kan dat en daar zijn de wetenschappers nog niet uit........
russel schreef:Het geloof, zolang men ook niet weet hoe homeopathie nu echt werkt, is het bijna onmogelijk te zeggen dat het kwakzalverij is, tenzij iemand zich voordoet als ee homeopaat zonder te weten wat hij doet..kennelijk is er toch genoeg aan info die verteld dat het wel een werking heeft.
Balada schreef:Lezen jullie even het topic van GinnyBanshee, bij Rijden in the picture.
[RIJ-ITP] Billy Elliot (v. Scandic) @ work M2
Ivm de kwalzalverij van homeopathie.
Zwerte schreef:Allereerst, heel fijn voor de ts dat haar paard weer beter is!