Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romeorowan schreef:Bojangles: nee met mijn paardjes is gelukkig alles goed. Als jij ook nog Yea Sacc wil proberen, ik heb nog wel wat.
Fargo: Ja dat is super storend, jij zit met de handen in het haar op een telefoontje te wachten en voor hun is het blijkbaar niet belangrijk genoeg.
fargo schreef:Vanmorgen weer belletje om half 10 dat whizz weer lag. Heen gereden, onderweg bleek ik lekke achterband te hebben grrrrrr dus laatste stukje met 30 km per uur gereden. Gelukkig geen ongelukken gemaakt op de snelweg, had best gekund want hij ging ineens echt plat (had wel paar dagen iets gehoord maar wist niet wat precies, dacht dat het binnen in de auto zat).
Hij lag Colosan gegeven en hij ging binnen paar minuten staan en na 20 a 25 minuten ging hij zijn slobber opeten. Nog weer gewacht, nog even gelopen buiten waar hij ging draven (heeft ie nog niet gedaan) en niet wilde stappen.. Binnen zou ik weggaan maar durfde nog niet, nog wat colosan gegeven, daar reageerde hij dan weer op door even van slag te zijn - vies spul reactie. Daarna ging hij plassen en ontspannen, toch maar weggegaan. Weet nu niet of ik hem eten moet gaan geven rond 1 uur of niet.
Heb Bodegraven gebeld met verzoek om te overleggen, ze zouden terugbellen. Misschien is de 2 kg ook nog te veel, die hij 'smorgens en 'savonds krijgt.
fargo schreef:Twijfel over probiotica met huidige porties of over sanequi colon, maar ik kan echt niet 5 keer per dag porties geven/laten geven.. Geven jullie helemaal geen slobber meer daarnaast??
Kunnen jullie nog wat ervaringen delen??
fargo schreef:Vinden jullie het niet raar dat ik vandaag pas wordt teruggebeld? Terwijl ik vrijdag dus echt omhoog zat toen ik hem belde met verzoek om te overleggen??
fargo schreef:Ik heb nog even zitten zoeken nav Chevital life yeast en Yea-sacc en dat is er ook van Hodson & Dorrel. Ik zou best graag monsters van die producten willen krijgen, maar hoe kom je daar zo aan. Ik zie deze niet bij de paardendrogist helaas.
Bij de een moet je dus 50 gram geven bij de ander 10 gram, dan is het tweede natuurlijk wel makkelijker qua hoeveelheid.
_Luziream schreef:@Fargo ik overleg altijd direct zelf met Bodegraven. Zij zijn ook mijn veearts en niet via een ander. Hoe gaat het nu met Whizz?
@bojangles Op zoek naar Hooi dus.....
damian23 schreef:fargo schreef:Vinden jullie het niet raar dat ik vandaag pas wordt teruggebeld? Terwijl ik vrijdag dus echt omhoog zat toen ik hem belde met verzoek om te overleggen??
Ja, dat vind ik raar. Ik kan daar zelf HEEL slecht tegen. Soms bel ik dan zelf nog een keer. Ik ben misschien wel een beetje te ongeduldig, maar als ik met iets op paardengebied zit en zit ik er ook echt mee!!!