Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maureen schreef:Big Ben, waarom zo negatief over "weekend" cursus?? Ik zit zelf in het tandartsen wereldje en daar worden vaak cursussen in het weekend gegeven, de normaalste zaak van de wereld! Daar kom je met een drukke praktijk niet zo vaak aan toe doordeweeks. Ik wist niet dat de dag van de week inhoudelijk invloed had op de cursus
BigBen schreef:rensiepensie schreef:Voor een goede osteopaat kun je op de site van ICREO kijken. De osteopaten die hierop staan hebben er een meerjarige erkende opleiding op zitten. Ze zijn eerst afgestudeerd als dierenarts of fysiotherpeut voordat ze ubarhaupt worden toegelaten op de opleiding.
Meerjarige opleiding ? Alleen bij wijze van spreken dan.
Zoals ik eerder al zei, de zogenaamde opleiding van Icreo duurt welgeteld 36 dagen, gespreid over drie jaar.
Dit komt letterlijk van de Icreo-site :Icreo schreef:De volledige opleiding loopt over 3 schooljaren.
Ieder schooljaar omvat 6 modules van telkens 2 dagen : zaterdag en zondag voor de Nederlandstalige opleiding.
HolyPope schreef:maureen schreef:Big Ben, waarom zo negatief over "weekend" cursus?? Ik zit zelf in het tandartsen wereldje en daar worden vaak cursussen in het weekend gegeven, de normaalste zaak van de wereld! Daar kom je met een drukke praktijk niet zo vaak aan toe doordeweeks. Ik wist niet dat de dag van de week inhoudelijk invloed had op de cursus
Oooh, maar dan hebt jij het hier over "bijscholing'', toch ?
BigBen schreef:rensiepensie schreef:Voor een goede osteopaat kun je op de site van ICREO kijken. De osteopaten die hierop staan hebben er een meerjarige erkende opleiding op zitten. Ze zijn eerst afgestudeerd als dierenarts of fysiotherpeut voordat ze ubarhaupt worden toegelaten op de opleiding.
Meerjarige opleiding ? Alleen bij wijze van spreken dan.
Zoals ik eerder al zei, de zogenaamde opleiding van Icreo duurt welgeteld 36 dagen, gespreid over drie jaar.
Dit komt letterlijk van de Icreo-site :Icreo schreef:De volledige opleiding loopt over 3 schooljaren.
Ieder schooljaar omvat 6 modules van telkens 2 dagen : zaterdag en zondag voor de Nederlandstalige opleiding.
Anne76 schreef:papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
das nou een van de weinige "mafketels" in het alternatieve circuit, waarvan ik weet dat ie juist heel goed is. En ik ben zeer sceptisch tegen al die geitenwollen sokken types.
HolyPope schreef:Helpt't niet...... Ben je in ieder geval zo'n 100 euro armer.........![]()
![]()
Maysie schreef:HolyPope schreef:Helpt't niet...... Ben je in ieder geval zo'n 100 euro armer.........![]()
![]()
100 euroweet niet wie jij allemaal aan huis hebt maar zoveel ben ik bijna nog nooit kwijt geweest
. Buiten dat om.. je kan je er ook voor open stellen en daarmee bedoel ik niet een afspraak maken, maar gewoon eens interesse tonen als ze bijvoorbeeld bij een ander zijn en zulke mensen om uitleg vragen. Doe ik altijd als ik iets nieuws tegen kom. Ik ben heel sceptisch altijd maar sta open voor dingen als ze dat kunnen bewijzen. Dus ik wil verandering in een paard zien en reactie van het lichaam erop. Maar ondertussen houd ik mijn ogen open en blijf ik logisch nadenken. Zo moeilijk is zoiets toch niet ipv van meteen te gillen zweverig dit zweverig dat of dat helpt toch niet. 9 van de tien (bij wijze van ) die zo praten en gillen hebben zich er vaak niet eens in verdiept of durven voelen en vragen. Nee er word scheef tegen aan gekeken en snel achter de rest van de horde aan gerent.
Mij zal het een zorg zijn wat iemand vind als iets mijn beest helpt op duidelijke wijze, wie ben ik dan om mezelf een plaat voor me hoofd te gaan houden door diegenen maar weg te houden .
en net als [***] ben ik ook heel benieuwd naar wat er nou zo "goed" aan is wat die vent bij dat paard doet op het filmpje want ik vind het afschuwelijk om te zien hoe hij er mee om gaat.
stef schreef:Mwah, ik heb 1x een Osteo bij m'n paard gehad, kon het probleem niet oplossen ( lag niet aan haar overigens) maar k was wel 85 euro armer