Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irmaz schreef:Citaat:-De gemeten temperatuur in het darmgebied welke verontrustend laag is ,bevestigen dat het spijsverteringssysteem / stofwisseling helemaal stil ligt.Darmen functioneren niet naar behoren, dit verklaart ook het abnormale mestpatroon . Dit is een beeld wat we ook vaak zien als paarden zijn behandeld met Tildren. Het is zaak dit systeem zo spoedig mogelijk weer op orde te krijgen anders zal het voor het paard niet goed gaan aflopen
Hier heb je de oorzaak van al de problemen van je paard. Ga je daar nog wat aan doen?
broadway schreef:Het RT-onderzoek bevestigd het beeld wel bij mijn allereerste reactie maar ook het gevormde denkbeeld tot nogtoe...toch jammer dat je géén moeite nam om een filmpje te tonen zonder deken, l en r-om, stap en korte drafje...misschien kan ik wat met "oude en nieuwe foto's", liefst vanaf veulen tot nu...waar ook de hoeven te beoordelen zijn...
Als ze in de kliniek wel wat liet zien wat jouw weer verbaasde (net als in de trailer gaan ) dan kan ze het dus wel degelijk en dat is vaak een punt ...als het er niet in zit komt het er ook echt niet uit ...zij oordelen daar op wat ze zien en horen en dan kun je je paard in parten laten onderzoeken...
Dure onderzoeken doen ze niet zomaar, dan moeten er wel degelijk aanwijsbare redenen zijn om het te doen...
En inderdaad mis je daar soms ook het combineren van en met ...jouw verhaal en uitleg is uiterst belangrijk in het vormen van een beeld ...daarin schiet jij soms ook wat tekort...
misschien omdat je het niet weet of omdat je denkt dat het toch niet belangrijk is....of omdat je kennis toch nog wat beperkt is ?! Of te gefocussed op 1 ding....en het andere niet mee krijgen...
Ëén niet gegeven antwoord kan een oplossing zijn...
timokyana schreef:Om in te gaan op singasong,vermoedelijk stress als oorzaak volgens Hans,dit komt mogelijk door ook hormonale problemen of een andere reden waar we hopen nog achter te komen.
ik zal dit echter niet zo goed kunnen toelichten als hem.