Gelukkig is die van mij heel rustig met dat ding om en heeft hij zijn "lot" wel geaccepteerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leedebee schreef:Idd, het is bijna altijd kiezen tussen 2 kwaden!
Gelukkig is die van mij heel rustig met dat ding om en heeft hij zijn "lot" wel geaccepteerdHet land waar hij nu in staat wordt ook wel steeds minder, maar 1 dag zonder korf is hem op dit moment nog steeds te veel. Het is ook nog eens koeien-gras, dus lekker vet! Maar goed, die van mij gaat s avonds op stal, dus dan kan hij gelukkig gewoon eten.
Leedebee schreef:haha, vertel mij wat! Heb ook een Haf gehad en volgens mij hebben ze allemaal draken-bloed!![]()
Zo zie je ook maar weer dat elk paard weer anders reageert. Het blijft gewoon een kwestie van per dag bekijken hoe het weer is, hoe je paard er bij staat en hoe hij het land uit komt... Ik ben toch wel heel blij dat ik ooit zo'n ding gekocht heb!
nadita schreef:@ Mellanie: hoezo kunnen ze daar niets door eten? Er zijn honderden paarden die met zo'n korf op lopen, waaronder onze Haf. Ze heeft er de hele zomer mee gelopen vorig jaar, en kon er prima door eten.
Het kost mss even tijd voor een paard om de kunst onder de knie te krijgen. Onze haf had het binnen een half uur door.
_Mellanie schreef:nadita schreef:@ Mellanie: hoezo kunnen ze daar niets door eten? Er zijn honderden paarden die met zo'n korf op lopen, waaronder onze Haf. Ze heeft er de hele zomer mee gelopen vorig jaar, en kon er prima door eten.
Het kost mss even tijd voor een paard om de kunst onder de knie te krijgen. Onze haf had het binnen een half uur door.
mijn pony h eeft er vorig jaar weken mee rondgelopen en zelf op het hoge gras beseft ze niet dat ze er door kan eten
je kan gewoon haar spoor zien waar ze langs sleept en gaat de hele dag door
tja zo baasje zo paard he