Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kaja schreef:Weet je wat mij nu zo misselijk maakt?
Je bent hier op een paardenforum met allemaal paardenliefhebbers.
Althans daar ga ik zo maar even vanuit.
Ik heb pagina 2 van dit topic nog niet eens gelezen en mijn maag draait al om!
Bizar gewoon om te lezen hoeveel mensen de slager aanraden
Ik oordeel niet over het feit dat er aangeraden word om dit paard al dan niet te laten hemelen.
Maar mijn god, sommige gedragen zich als lompe gevoelloze harken, zelfs menig handelaar heeft nog meer gevoel.
En dan kom je bij het einde van het topic en dan begint iemand over een bankrekening![]()
Hoe stoer wil je je voordoen? Of beter gezegd wat zie je nu werkelijk als je naar je/ een paard kijkt?
TS.. Ik wens je heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing. Blijf dicht bij je dier en 'luister' naar je dier.
Als je eerlijk bent en goed 'luistert' weet je wanneer het tijd is...
Kaja schreef:Ik heb niets tegen slachten! Helemaal niets, mits het op een eerlijke manier gaat.
Maar dat is niet het punt. Het punt is dat er hier gewoon mensen zijn die zonder blikken of blozen zeggen "opladen en naar de slager ermee".
Mixx schreef:Gister overleg gehad met DA, hij staat nu op bute (weet niet of je het zo schrijft)... 12 Juli komt hij terug naar mijn stal, daar blijft hij nog een paar dagen en dan mag hij op stal (in de bak) ingeslapen worden. De DA heeft me gister alles uitgelegd over het inslapen en wat er kan gebeuren. Ook aan mij de keus of ik erbij wil blijven... Nu laten afkeuren door de verzekering, informeren wanneer de rendac bij ons komt en dan de laatse weekjes gaan genieten van hem....