Wat een domper, ondanks al jullie goede zorgen heeft ze het niet mogen halen.
Meid, Heel veel sterkte!! en voel je niet schuldig, je hebt er alles aan gedaan.... denk aan de mooie dingen en neem je tijd om dit te verwerken
aerdenhout1
Geplaatst: 11-02-11 18:41
Ach meid...ik ben een stille meelezer, maar dit had ik toch niet verwacht! Heel veel sterkte aankomende dagen met dit grote verlies! Ik weet hoe het voelt, ik weet hoe veel pijn het doet, dus ik leef met je mee! Je hebt de juiste beslissing genomen, blijf daar wel aan denken he?!!
Hier ook een stille meelezer... Maar nu met dikke tranen over haar wangen... Jullie hebben beide hard gevochten, helaas heeft het niet zo mogen zijn... Heel veel sterkte met deze dappere beslissing en grote verlies...
ging er helemaal voor zitten om bij te lezen in de hoop dat het beter ging........ wat een afschuwelijke beslissing heb je moeten nemen en wat heb je ongelooflijk veel gedaan om het tij te keren!! ik wens je heel heel heel veel sterkte bij dit groot verlies.
Daantje
Geplaatst: 11-02-11 18:51
Jeetje wat vreselijk... Heel veel sterkte... Wat erg zeg..
Chippewa
Geplaatst: 11-02-11 18:52
Heel veel sterkte met dit verlies... Er zijn verder geen woorden voor ....
Ka_tje
Geplaatst: 11-02-11 19:01
Ik heb dit topic helemaal gevolgd, jammer dat het zo is moeten aflopen! Heel heel erg veel sterkte!
potverdikkie
Geplaatst: 11-02-11 19:06
melsey schreef:
Mijn lieve schat.. Het ging niet meer, we hebben haar net uit haar lijden verlost.. Nu helemaal gebroken, vertel jullie later meer..
oliebol meid!!! Was het dan toch hetzelfde als bij Rocky? Ik weet wat je voelt, en vind het dapper van je dat je het besluit hebt genomen. Heb er kippenvel van en wens je heeeeeeeeeel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies!
Wil je me toch als het je lukt op de hoogte houden van eventuele uitslagen?
Ook ik wil mijn medeleven betuigen!heb ook het verhaal stilletjes blijven meelezen! Een moedig maar hard besluit heb je genomen, kwens je héél veel sterkte, evenals sommige anderen ben ik in tranen door jouw verlies... (ik hoop wel dat er duidelijkheid mag/kan komen wat het juist was...rhino???)
charily
Geplaatst: 11-02-11 19:17
Oew verschrikkelijk als je eigelijk niks kan doen en het niet ziet verbeteren.. ik heb laatst ook zo'n situatie meegemaakt(heel ander ziektebeeld) maar weet hoe het voeld.. heel veel sterkte met je verlies!!!
jSophiaF
Geplaatst: 11-02-11 19:18
Heel veel sterkte met dit grote verlies , je hebt er alles aan gedaan, ook al is dit een zeer moeilijk beslissing, maar wel een moedige besluit, je paard zal je dankbaar zijn en over je waken.
( ik was een van de stille meelezers )
moyra
Geplaatst: 11-02-11 19:20
Je hebt alles gedaan wat in je macht lag. Ontzettend veel sterkte toegewenst
Wat ontzettend jammer dat ze er niet meer is. Heel erg veel sterkte. Je hebt gedaan wat je kon, jullie hebben voor haar gevochten, ze is je vast dankbaar daarvoor.
Heel veel sterkte...ook ik was een stille meelezer en hoopte zo dat ze uit het dal zou klimmen...Je hebt alles gedaan wat mogelijk was...Helaas heeft het niet mogen baten...Sterkte
Jeetje wat een ***nieuws. Heel veel sterkte met het grote verdriet. Je hebt wel een eerlijke keuze gemaakt tegenover je paard.
barbar
Geplaatst: 11-02-11 19:35
hier nog een stille meelezer. ik was al bang nu er zoveel bladzijdes in korte tijd bij waren gekomen dat het slecht nieuws zou zijn. ik wens je heel veel sterkte met je verlies.
Ik was een stille meelezer.... En zat te hopen dat je paard weer op zou knappen..
Heel veel sterkte met je verlies
Ik hoop voor je dat ze er nog achter kunnen komen wat ze heeft gehad...
Rensjee
Geplaatst: 11-02-11 19:40
Ah nee!! Ik volg het topic al vanaf het begin. Vind het echt heel erg voor je meid, veel sterkte. Het was een mooi paardje.
Pipi
Geplaatst: 11-02-11 19:41
Ook ik heb al de tijd meegelezen en meegeduimt. Had net als iedereen zó op een andere afloop gehoopt Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen om te leren omgaan met het verlies van je dappere merrie.
Liefde is loslaten en dat is precies wat je gedaan hebt,hoeveel verdriet en moeite het jou ook kost. Je bent een kanjer!!
Ohnee, wat verschikkelijk ik weet niet veel van paardenziektes dus heb niet gereageerd maar wel gelezen ik vind het afschuwelijk voor je en je hebt echt je best gedaan!
Heel veel sterkte
tjady
Geplaatst: 11-02-11 19:46
Soms er er zo veel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen ....
Heel veel sterkte met dit zo oneerlijke verlies van je mooie meisje