Je hebt overigens wel gelijk dat je met een meetlint verschillen kunt constateren. Maar je hebt ook gelijk (en dat spreekt dan weer tegen een meetlint) in het middelste deel van je laatste bericht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romeorowan schreef:Of het bindweefsel is: geen idee. Hoe kan ik het verschil tussen vet en bindweefsel voelen/weten?
Het is momenteel heel erg hard en dik, ze schuurt gek genoeg helemaal niet en dat heeft ze ook nooit gedaan.
Bij haar schoft, schouders en ribben is ze helemaal niet vet. Naast de ruggegraat zit een beetje.
romeorowan schreef:Ze is nu nagekeken door een holistisch dierenarts.
Bloed prikken zou een optie kunnen zijn, maar volgens mij kunnen ze met steatitis ook niet zoveel. Dat heb ik een aantal jaren geleden ook al eens onderzocht.
Persoonlijk zou ik zeggen dat ze liposuctie nodig heeft.
romeorowan schreef:Ook weer even een update over Indiana.
Indiana is woensdag bekapt. Het kan zijn dat ze ietsje gevoelig liep door de dubbele zool, maar de witte lijn was ook (minimaal) wat rommelig.
Ook contact opgenomen met de holistisch dierenarts en zij heeft het bloed weer doorgemeten en daar kwam niets aan de hoeven uit, wel had haar lever het zwaar.
Nu heeft Indiana nog hypericum als ondersteuning voor 4 dagen gekregen.
Gisteravond was Utah, de 2 jarige zoon van Indiana, door de binnendraad gegaan en waren ze allemaal vreselijk aan het debielen. Wat ik dus persoonlijk een heel erg goed teken vind, want Indiana gaat niet zo snel uit haar dak.
Ook op de stenen stapt mevrouw weer prima. Gisteravond heb ik ze dus maar weer een kwartiertje in het gras gelaten, ze moeten ook paard kunnen zijn.
En nou maar hopen dat al dat vet langzaam verdwijnt.
Ik heb in ieder geval weer een stukje rust terug.
romeorowan schreef:Ook weer even een update over Indiana.
Indiana is woensdag bekapt. Het kan zijn dat ze ietsje gevoelig liep door de dubbele zool, maar de witte lijn was ook (minimaal) wat rommelig.
Ook contact opgenomen met de holistisch dierenarts en zij heeft het bloed weer doorgemeten en daar kwam niets aan de hoeven uit, wel had haar lever het zwaar.
Nu heeft Indiana nog hypericum als ondersteuning voor 4 dagen gekregen.