Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Focussed schreef:Iris_Z schreef:Dat is regio Alphen a/d rijn € 87,30 incl consult en die is in de €20 dus nog duur!
Ook in Uithoorn gevraagd, daar ben ik boven de €100 uit en is een consult €50!!
Ik heb ook gezegd dat ik dit erg duur vind! En dat het goedkoper kan. Ze wou dat ik het liet weten als het godkoper in de buurt kan.....
Waar welke regio wonen de mensen met de goedkopere versie zegmaar.
Bodegraven heb ik liever helemaaaal niet bij mijn paard in de buurt, dus ja lastig..
Volgende week komt DAP De Amstelstreek (zijn actief in omgeving Uithoorn, Mijdrecht, Zevenhoven) mijn paard enten voor West-Nijl, laat je de kosten wel weten
loveobl schreef:ik heb mijn paard vorig jaar september hier al tegen laten enten. ik vroeg het aan de Veearts wat hij adviseerde en zijn andwoord was: ik adviseer het nog niet maar zal het ook niet tegenhouden. het virus is op komst, het kan een jaar duren, 2 jaar misschien wel korter.
mocht het virus er komen en je paard krijgt het dan is het zo goed als zeker dat het paard het niet overleefd, en als hij het wel overleefd dan zal het paard veel neuroligische schade over houden.
de enting kost 40 euro en moet de 1ex na 4 tot 6 weken herhaalt worden. daarna kan je hem jaarlijks toedoenen.
en zeg nou eerlijk, wat is nou 40 euro op een paardeleven?
JaBa schreef:En daar slag je dus de nagel op de kop. Dit vaccin is voor het moment gewoon een commerciële stunt. Mensen lopen even veel gevaar als paarden, maar geen kat die daarover spreekt. Men werkt gewoon op het gevoel van de paardeneigenaar, die er gretig op ingaat, zoals dit topic wel duidelijk maakt
JaBa schreef:En daar slag je dus de nagel op de kop. Dit vaccin is voor het moment gewoon een commerciële stunt. Mensen lopen even veel gevaar als paarden, maar geen kat die daarover spreekt. Men werkt gewoon op het gevoel van de paardeneigenaar, die er gretig op ingaat, zoals dit topic wel duidelijk maakt